پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

بهترین نوع سقف ساختمانی

بهترین نوع سقف ساختمانی

چکیده محتوا

بهترین نوع سقف ساختمانی

بهترین نوع سقف ساختمانی ، سقف های یونولیتی هستند . سازه هایی که سقف آن ها از جنس یونولیت است ، در عین استقامت بالا ، از نظر قیمت نیز مناسب و مقرون به صرفه می باشند . ساختمان ها باید از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار بگیرند .

مصالح مورد استفاده در پروژه ، ایمنی و سلامت سازه را در برابر عوامل محیطی مشخص می کند . سقف مهم ترین جزء در ساختمان های مسکونی ، تجاری و صنعتی است . در صنعت ساختمانی نوین غالبا جهت طراحی و ساخت سقف ها از یونولیت استفاده می شود .

این ماده صنعتی برتر علاوه بر کیفیت بالا ، منعطف و مستحکم نیز هست . در ادامه به صورت مفصل درباره خصوصیات و مشخصات بارز سقف های یونولیتی صحبت می کنیم ، با ما همراه شوید .

یونولیت سقفی چیست ؟

امروزه ، یونولیت به عنوان بهترین نوع سقف ساختمانی در صنعت ساخت و ساز به کار گرفته می شود . یونولیت سقفی یک نوع ماده ساختمانی است ، که به منظور عایق بندی سازه در برابر عوامل محیطی و شیمیایی استفاده می گردد .

این ماده از ترکیب پلاستیک و فوم پلی استایرن تولید می شود ‌. این محصول دارای خواص حرارتی و صوتی است . با استفاده از یونولیت سقفی از انتقال حرارت و صوت در ساختمان جلوگیری کنید . با وجود یونولیت سقفی در ساختار اصلی ساختمان تا حد قابل توجهی از هزینه های پرداختی فرد کاسته می شود .

این ماده شیمیایی از نظر ایمنی ، سختی ، مقاومت و … با سازه های بتنی برابر یا حتی بهتر است . به همین علت به عنوان بهترین نوع سقف ساختمانی در بازار شناخته می شود .

یونولیت سقفی چیست ؟

اهمیت استفاده از یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی و ساز

در این بخش از مقاله بهترین نوع سقف ساختمانی ، درباره اهمیت استفاده از این محصول صحبت می کنیم . استفاده از یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی و سازمانی اهمیت بسیاری دارد .

این محصول قدرتمند از کیفیت بالایی بهره مند می باشد . البته کیفیت تنها نکته مفید درباره این محصولات نیست ، بلکه عایق بودن ، مقاومت بالا ، انعطاف ‌پذیری مناسب از خصوصیت منحصر به فرد یونولیت ها است ، که آن ها را از سازه های بتنی متمایز می کند . موارد ذیل از اهمیت های استفاده از یونولیت سقفی است ، که به آن ها اشاره می‌ شود ؛

  • عایق حرارتی
  • عایق صوتی
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • سبک و سبکی
  • زیبایی و طراحی

بی دلیل نیست که از یونولیت سقفی به عنوان بهترین نوع سقف ساختمانی یاد می شود . موارد فوق تنها برخی از خصوصیات محصول را در غالب اهمیت بازگو کرد . اگر به دنبال ساختمانی مستحکم و ایمن هستید ، حتما در طراحی آن از یونولیت های سقفی بهره ببرید .

اهمیت استفاده از یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی و ساز

چرا یونولیت سقفی به عنوان بهترین سقف ساختمانی شناخته شد ؟

یونولبت سقفی ، بهترین نوع سقف ساختمانی است ، که تغییراتی اساسی در شیوه ساخت و ساز ساختمان ها ایجاد کرد . یونولیت سقفی ، یک ماده شیمیایی مفید می باشد ، که در طراحی و ساخت سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد .

از این ماده برای پروژه های ساختمانی فواید بسیاری به دنبال دارد . بهترین نوع سقف ساختمانی باید در عین کیفیت بالا ، ایمن ، مستحکم و مفید باشد . یونولیت سقفی علاوه بر این که به تمام نیاز های مجموعه پاسخ می دهد ، مقرون به صرفه نیز هست . در زیر به برخی از دلایلی که یونولیت سقفی برای طراحی و ساخت سقف ها مناسب است ، اشاره می کنیم ؛

بیشتر بخوانید: یونولیت کرومیت

·         انعطاف پذیری :

یونولیت های سقفی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است . با بهره گیری از این ماده می توانید حتی سخت ترین نقاط سقف را نیز مقاوم سازی کنید .

  • مقاومت در برابر رطوبت :

این محصول در برابر آب سخت و غیر قابل نفوذ است . در صورتی که در ساخت سقف ها از این ماده استفاده کنید ،ساختمان تان در برابر پوسیدگی ، پوسته ریزی و قارچ و ‌… بهینه می گردد .

·         نصب راحت :

با وجود این که وزن یونولیت ها نصف سازه های بتنی بیشتر نیست ، اما توانایی تحمل وزن هایی بیش از هزار تن را دارند .

·         قیمت مناسب :

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد ، قیمت یونولیت سقفی مناسب است . به طوری که حتی ضعیف ترین قشر جامعه نیز می تواند نسبت به خرید این محصول اقدام کند .

  • و …

 

   قیمت مناسب :

 

سخن پایانی

آفر فوم از فروشگاه های اینترنتی بزرگ در زمینه خرید و فروش یونولیت است . با مراجعه به این آنلاین شاپ می توانید بهترین یونولیت های ایرانی را در تعداد مورد نظر سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods