پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت

تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت

چکیده محتوا

تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت

قسمت سقف سازه ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. البته که برای هریک از آنها هم از سقف هایی متفاوت بهره گیری می شود. در این مسیر می‌باید به ویژگی هر سقف نگاه انداخته و بر روی آن تمرکز شود. ولی آنچه که ما در طول این نوشتار از خود تمایل به بررسی‌اش داریم، تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت می باشد.

پس با ما در ادامه این مطلب از خود در آفر فوم همراه بشوید. البته شما عزیزان در صورت وجود سوالاتی بیشتر امکان برقراری ارتباط با کارشناسان ما را خواهید داشت.

 با تیرچه نیازیت بیشتر آشنا بشوید!

برای آنکه شناخت این نوع از تیرچه ها را برای شما راحت تر کنیم، حالتی موقت دارد. جنس آن تشکیل شده از مقطع فولادی بوده و نقش آن متحمل شدن فشار وارده به سقف تا به هنگام گیرش بتن خواهد بود. چون یک حمایت گر از تیرچه عمل می کند.

در زمینه بیان تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت چنانکه در رابطه با قیمت سوال دارید، بسیار اقتصادی است. ارتفاع آن هم به حالتی بوده که به جهت استفاده در محیط هایی چون؛ کارخانه و کارگاه یا… بهترین گزینه خواهد بود.

به گونه ای کلی باید به شما بگوییم؛ که می‌باید وزن سقف حدالامکان کم باشد. از سویی دیگر این تیرچه ها امکان افزایش سرعت عمل در کار و رعایت سادگی در اجرا را برای شما فراهم می کند. توصیه ما به شما این است، که نسبت به تیرچه نیازیت ها غافل نشده و در دنیای معماری از آن بهره مند شوید.

 با تیرچه نیازیت بیشتر آشنا بشوید!

سقف تیرچه نیازیت چگونه اجرا می شود؟

در بررسی نحوه اجرای این سقف ها باید بگوییم؛ که آنهم به عنوان یک سازه شناخته می شود. اغلب در تمامی نقاط سقف به مرحله ی اجرا می رسد. البته در بیان تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت به خاطر داشته باشید، که گاه تا به قسمت دیواره بیرونی هم امتداد می یابد.

سرعت عمل اجرای آن بالا بوده و چون یک حمایت گر عمل خواهد کرد. از سویی دیگر قطعا با وجود آن مصالح مورد استفاده به خوبی در جای خود قرار گرفته و بهترین تجربه ها برای شما پشت سر گذاشته می شود.

با تیرچه کرومیت بیشتر آشنا شوید!

شاید که شما تیرچه فلزی هم به گوش‌تان برخورد کرده باشد. کمی صبر کنید و اصلاً عجله نکنید، چرا که این سقف ها همان تیرچه کرومیت می باشد. چرا که ضمن طراحی و ساخت آنها ورق فولادی نقش پر رنگی ایفا می کند. دارای سه قسمت اصلی است! نقطه ای بخش فوقانی به خود نام می گیرد، قسمتی بخش میانی و آخرین قسمتش بخش تحتانی است. در بیان تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت باید بگوییم؛ تیرچه جان باز همان مقاطع فولادی است.

در زمان تهیه آن خود را از پشت سر گذاشتن عملیات شمع بندی نجات خواهید داد. زیرا آنها حالتی ایستا دارند. بنابر این علل بوده که سرعت عمل اجرا بیش از پیش شده و چندین سقف در یک بازه زمانی بتن ریزی خواهند شد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

درباره مشخصات تیرچه کرومیت بیشتر بدانید!

به لحاظ شکل ظاهری این تیرچه ها دارای اندازه ای به نسبت جمع و جور هستند. حال لازم خواهد بود، که وزن وارده بدان ها مشخص بشود. به همین خاطر به منظور ساخت آنها مهندسان حداقل اندازه تیرچه کرومیت را مشخص می کنند.بررسی تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت بهتر است، بیان داریم؛ تیرچه نام برده بایست توانایی تحمل بار وارده از پیش مشخص شده را داشته باشد.

درباره تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت

در اجرای تیرچه نیازیت به تهیه بتن نیازی نخواهد بود. وزن نمونه ی اول بیش از تیرچه کرومیت است. دو ورق در قسمت بال تحتانی دیده می شود. در حالی که ضمن بیان تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت باید بگوییم؛ این عدد در نمونه کرومیت یک می باشد.

در نوع نیازیت امکان اجرا در دوازده متر مهیاست.  کرومیت را می توان در هشت متر به کار گرفت. نمونه کرومیت میلگرد عرضی به حالت پیوسته بوده در حالی که در نوع نیازیت به حالت قطعه قطعه می باشد.

سخن آخر

دوستان عزیز همانطور که خواندید، ما در طول این نوشتار از آفر فوم به بررسی تفاوت تیرچه نیازیت و تیرچه کرومیت پرداختیم. اینکه هریک دارای چه مشخصاتی بوده و از هریک می توان در چه موقعیت هایی بهره گرفت. به هر حال امیدواریم که آنچه بیان شده برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته شما عزیزان در صورت وجود سوالاتی بیشتر امکان تماس با ما را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods