پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران

چکیده محتوا

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران مبحث آسمان فوم  قصد دارد در رابطه با آن مطالبی را به شما ارائه دهد.  یونولیت سقفی یکی از با کیفیت ترین مصالح ساختمانی است.

در شهر تهران از این یونولیت تا حد زیادی استفاده می شود، ساختمان سازی با روش‌های قدیمی در این شهر رواج نداشته و برای احداث سقف حتماً از یونولیت استفاده می‌کنند.

با این وجود تامین یونولیت سقفی اهمین بسیار زیادی دارد و لازم است تا با یک فروشگاه معتبر و درجه یک جهت خرید یونولیت سقفی آشنا شوید. در این مطلب آسمان فوم ویژگی‌های بارز و نحوه خرید یونولیت سقفی در تهران را به شما توضیح خواهد داد. از شما دعوت می‌کنیم، تا این مقاله را دنبال کنید.

اهمیت یونولیت سقفی

ساختمان سازی در حال حاضر با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است، استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت در کیفیت نهایی ساختمان و ایمنی آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

در گذشته برای برپایی سقف تیرچه بلوک، بلوک و سیمان استفاده می‌شد. اما استفاده از این مسالح با مشکلات بسیار زیادی همراه است، هزینه خرید این مصالح زیاد است.

حمل و جابجایی آن‌ها راحت نیست و انتقال مصالح به طبقات بالای ساختمان کار ساده‌ای نخواهد بود. علاوه بر آن استفاده از بلوک سبب بالا رفتن وزن یک ساختمان می‌شود، در صورت آوار و ریختن سقف جان افراد به خطر می‌افتد.

به همین دلیل یونولیت سقفی یک جایگزین فوق‌العاده برای بتن و بلوک به شمار می‌آید، بسیاری بر این باورند که یونولیت مقاومت زیادی ندارد و نمی‌تواند به عنوان سقف مورد استفاده قرار بگیرد، اما خوشبختانه یونولیت سقفی توانسته خود را به خوبی معرفی کند. وزن سبک یونولیت باعث شده تا خطرات بسیار زیادی ناشی از استفاده آن برطرف شود.

همچنین ایمنی ساختمان تا حد زیادی افزایش یابد، در کنار آن هزینه تامین و خرید یونولیت بسیار کمتر است. امکان جابجایی و انتقال آن نیز به راحتی و بدون هیچ مشکلی فراهم خواهد بود.

به همین دلیل یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمان سازی یونولیت سقفی است. در ادامه مبحث خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران با ما همراه شوید چرا که قصد داریم، این محصول حرفه‌ای را بیشتر معرفی کنم.

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

سایز و ابعاد استاندارد یونولیت سقفی

یونولیت سقفی در مدل‌های متعددی ساخته شده است، هر کدام از این مدل‌ها برای قسمتی از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما یونولیت سقفی تنها در یک مدل تولید شده است و دارای یک سایز استاندارد می‌باشد.

توجه داشته باشید که برای یک ساختمان ایمن و درجه یک نیاز به یونولیت سقفی استاندارد دارید و بایستی در خرید آن دقت کنید. یونولیت سقفی تنها در طول ۲ متر عرض ۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۰ یا ۲۵ سانتی متر تولید می‌شود. اگر ابعاد یونولیت سقفی از این مقدار کمتر یا بیشتر باشد، نمی‌توان آن را به عنوان محصولی استاندارد برشمرد.

برای سقف چه میزان یونولیت سقفی نیاز است؟

در ادامه مبحث خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران قصد داریم یک فرمول ساده اما کاربردی را معرفی کنیم. بسیاری از افراد به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که برای یک سقف چه تعداد یونولیت لازم است.  برای این کار تنها کافیست به ابعاد سقف و یونولیت توجه کنید.

طول یونولیت به موازات طول سقف قرار خواهد گرفت، یعنی برای  سقف یک اتاق ۳×۴ بایستی به طول آن یعنی چهار متر توجه کرد. طول یونولیت دو متر است، اگر دو عدد یونولیت را به صورت متوالی در کنار هم قرار دهیم، به خوبی ۴متر را در بر خواهد گرفت.

عرض سقف یعنی سه متر را به نیم متر و یا ۵۰ سانتی متر تقسیم میکنیم، ۶عدد یونولیت اگر به صورت موازی در کنار هم قرار بگیرند، عرض اتاق کاملاً فیکس خواهد شد و در نهایت به ۱۲ عدد یونولیت برای یک اتاق ۱۲ متری نیاز داریم.

همچنین مساحت سقف را می‌توان در مساحت یونولیت تقسیم کرد، مساحت یونولیت یک متر مربع است که از ضرب دو و نیم متر به دست می‌آید، در حقیقت هر چقدر مساحت سقف باشد، دقیقاً به همان اندازه یونولیت سقفی احتیاج پیدا خواهیم کرد.

کلام نهایی

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران یکی از مباحثی است که توسط کاربران جستجو می‌شود. برای این کار تنها کافیست به مجموعه آسمان فوم مراجعه کنید.

یکی از بهترین مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی است که توسط مجموعه آسمان فوم با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌شود. فرقی نمی‌کند در کدام شهر زندگی می‌کنید، با مراجعه به این مرکز به راحتی می‌توانید یونولیت سقفی را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods