پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مشهد

یونولیت سقفی برای کاهش آلودگی

چکیده محتوا

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مشهد

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مشهد به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. چنانچه که اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید شما را دعوت می‌کنیم  در طول این مقاله ما را همراهی نمایید. توسعه و بسط آوری بخشی جدا ناپذیر در هر حیطه‌ای می‌باشد و یک عامل اجتناب ناپذیر می‌باشد. در این راستا دانش و علم روز در متریال ساختمان سازی ابتکار و تغییر را در رابطه با بهره بری از متریال سبک و در عین حال مستحکم، عامل ارزان و البته اجرای سریع به دنبال داشته است. همین پارامترها منجر شده است که به خوبی جایگاه مصالح و متریال قدیمی را تصاحب به خود اختصاص دهد. یونولیت سقفی یکی از همین موارد می‌باشد که توانسته است با برخورداری از بیشتر پارامتر‌های مثبت بیان شده موقعیت خود را صنعت ساخت و ساز تحکیم نماید.

ابعاد و اندازه‌‌های یونولیت سقفی

ابعاد و اندازه‌‌های استانداردی برای یونولیت سقفی تعریف شده است.  شما تحت عنوان یک مشتری و خریدار اگر قصد تهیه این متریال ساختمانی را دارید. در کنار توجه به سایز و ضخامت آن باید به دانه درشت و یا دانه ریز بودن آن نیز دقت نمایید.  همچنین برخی از کارخانه‌های تولید کننده؛ یونولیت سقفی در حالت سفارشی سازی نیز ارائه می‌کنند. علت این مسئله را می‌توان اینگونه بیان نمود. به این صورت که بعضی از پروژه‌های ساخت‌وساز به دلیل برخورداری از طراحی ویژه نیازمند یونولیت‌های هستند که خصوصیات خاصی در مقایسه با متریال موجود در بازار دارند.

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

خصوصیت‌های یونولیت سقفی

  1. خصوصیت ذخیره حرارتی به عبارتی عایق‌سازی بهینه می‌تواند اثر بخشی بالای در مصرف انرژی داشته باشد.‌ این پارامتر در جای خود سبب بهبود هزینه‌ها در قسمت انرژی خواهد شود. در یک بیان بهتر می‌توان بیان نمود که از جهات متعدد بهره‌بری از این متریال توجیه اقتصادی خواهد داشت.
  1. مورد بعدی که می‌توان آن را نیز جزء مزیت و مشخصات این متریال دانست پروسه راحت اجرا و تعبیه آن است. این مسئله در پروژه‌های بزرگ به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای مثال اجرای آن نیرو انسانی زیادی را نمی‌طلبد.
  2. یونولیت سقفی به عنوان محصولی سازگار با طبیعت معرفی می‌گردد و همین مورد مزیت بزرگ قلمداد می‌گردد.
  3. در متریال یونولیت سقفی از هیچ گونه موادی که موجب آسیب به بوم سازگان عبارتی آلوده کننده همچون کلروفلورکربن ها بهره گرفته نشده است. از اینرو آسیبی به لایه اوزون وارد نمی‌کند.
  4. برخورداری از اندازه بزرگ آن سبب منجر می‌شود که بهره‌برداری از تیرچه‌های بتنی کاهش یابد.
  5. استحکام و پایداری خوبی را از خود در مقابل ساییدگی و فرسایش، ارتعاش نشان می‌دهد. در نتیجه این مورد را نیز می‌توان به عنوان یکی از مشخصه‌های یونولیت سقفی به حساب آورد.

خرید و فروش یونولیت سقفی در مشهد

اگر تمایل دارید که انواع یونولیت اعم از سقفی، ورقه‌ای، کرومیت را تهیه کنید و از مزیت‌های آن در پروژه ساختمانی خود بهره مند شوید. توصیه می‌کنیم برای دریافت مشخصه‌های یونولیت سقفی و قیمت آن راهنمای‌های لازم را کارشناسان مجموعه آفر فوم دریافت نمایید و با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنید. این مجموعه معتبر با دارا بودن به علامت نشان استاندارد ایران محصولات مرغوبی را به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

قیمت یونولیت سقفی متأثر از چه پارامتر‌های می‌باشد؟

در این قسمت از مقاله خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مشهد در رابطه با قیمت آن گفتگو خواهیم نمود. پارامتر های از قبیل اندازه، تراکم و از همه مهم‌تر جرم حجمی قیمت آن را معین می‌کند. براساس نیاز سازه ابعاد مناسب انتخاب و در محل تعبیه می‌شود.

شاید تعجب کنید ولیکن عمده ترین متریال یونولیت‌ها هوا هستند و تنها پنچ درصد از متریال تشکیل‌دهنده را پلاستیک به خود اختصاص داده است.

کلام پایانی

یکی از نکات قابل توجه کارفرمایان تهیه یونولیت سقفی با قیمت مناسب و مرغوب می‌باشد. در ساخت همه‌ی یونولیت‌های این مجموعه ساخت‌آوری جهانی و همچنین علم نوین دخیل بوده است. خرید از مجموعه مزیت‌های نظیر تحویل سریع و راحت، پرداخت وجه در محل، ضمانت اصالت کالا را به دنبال خواهد داشت. امیدواریم این مقاله خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مشهد از آفر فوم برایتان مفید واقع شده باشد.

ارتباط با مجموعه و گروه تولیدی صنعتی آفر فوم از طریق شماره‌های درج شده در وب سایت امکان پذیر می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods