پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید دیوارپوش فومی

خرید دیوارپوش فومی

چکیده محتوا

خرید دیوارپوش فومی

اخیرا خرید دیوارپوش فومی برای دکوراسیون منازل و حتی ادارات رواج بسیاری داشته است . دیوارپوش‌های فومی به دلیل تنوع طرح و جلوه زیبایی که دارند ، نمای بسیار شیکی را به دیوارهای منازل می‌دهند .

قیمت دیوارپوش‌های فومی ، دلیل دیگری می‌باشد که ، افراد بیشتری به استفاده از این محصول زیبا و کاربردی روی آورده و باعث رونق بازار این محصول شوند .

این محصول کاربردی و زیبا به دلیل محبوبیت قسمت بیشتری از سهم بازار دکوراسیون را به خود اختصاص داده و در میان انواع روش‌های دکوراسیون مانند رنگ و کاغذ دیواری ، صدرنشین شده است .

بخوانید: یونولیت کرومیت

دیوارپوش فومی چیست ؟

 

در ادامه مطلب خرید دیوارپوش فومی ، ابتدا به تعریف مختصری از دیوارپوش فومی می‌پردازیم که ، دیوارپوش فومی چیست و از چه مواد یا متریالی ساخته شده است ؟ این دیوارپوش‌های فومی دارای چه قابلیت‌هایی هستند ؟

دیوارپوش فومی در واقع از نوعی فوم به نام پلی اتیلین ساخته می‌شود . از ویژگی‌های ساختاری دیوارپوش فومی ، قابلیت مقاومت در برابر رطوبت است . این ویژگی به دلیل نفوذ هوا درون ذرات سازنده فوم می‌باشد ، که باعث نرمی و خاصیت ارتجاعی این محصول کاربردی می‌شود .

دیوارپوش‌های فومی در شکل‌های تایل ، پنل و رولی ساخته می‌شود و معمولا پشت آن را نوعی چسب محکم قرار می‌دهند که ، باعث می‌شود این دیوارپوش فومی به راحتی به سطوح مختلف بچسبد .

خرید دیوارپوش فومی با استقبال زیادی همراه بوده است که ، به دلیل چسب تعبیه شده پشت این محصول می‌باشد و نصب آن را بسیار راحت می‌نماید .

وجود این چسب در پشت دیوارپوش فومی ، که کار چسبیده شدن دیوارپوش فومی را به سطوح مختلف راحت و آسان می‌کند ، از ویژگی‌ها و‌مزایای کاربردی این محصول به شمار می‌رود .

ویژگی‌های دیوارپوش فومی چیست ؟

 

به منظور خرید دیوارپوش فومی ، نیاز است ، تا با ویژگی‌ها و خصوصیات این محصول آشنا شویم . دیوارپوش‌های فومی دارای خصوصیات و ویژگی‌های مفید و کاربردی زیادی هستند . برای مثال ، این دیوارپوش‌ها خاصیت ضد آب دارند ، که باعث مقاومت آن در برابر آب شده و شما به راحتی می‌توانید آن را شستشو دهید .

از دیگر خاصیت‌های دیوارپوش‌های فومی می‌توان چسب پشت آن‌ها را نام برد که ، باعث می‌شود به راحتی به همه سطوح چسبیده شوند و برای نصب آن‌ها ، نیازی به نصاب و تخصص نباشد .

از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های دیوارپوش‌های فومی که ، نوعی مزیت نیز به شمار می‌رود ، خاصیت ارتجاعی و نرم بودن آن‌هاست که دوام و‌طول عمر این محصول را نیز افزایش می‌دهد .

در هنگام ساخت دیوارپوش‌های فومی از چند لایه متریال استفا‌ده می‌شود و همین امر باعث می‌شود تا این دیوارپوش‌ها نوعی عایق صوتی و حرارتی به شمار بروند .

با خرید دیوارپوش فومی شما می‌توانید در هزینه تغییر دکوراسیون صرفه جویی کنید . برای مثال اگر محلی از منزل دارای رطوبت و نم باشد ، پس از خشک شدن محل لکه را با دیوارپوش فومی بپوشانید تا ، نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف رنگ و کاغذ دیواری نباشید .

این دیوارپوش‌های فومی ، در اشکال نرم و منعطف طراحی و تولید می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را برش داده و در جاهای مختلف از مزیت آن‌ها بهره‌مند شوید .

در سال‌های اخیر استفاده از دیوارپوش فومی برای تغییر دکوراسیون سریع و فوری کاربرد دارد که ، جلوه بسیار شیک و زیبایی به محل شما می‌دهد و به همین دلیل در منازل ، سالن‌های زیبایی و مهدکودک‌ها به کار می‌رود .

با خرید دیوارپوش فومی به راحتی از خاصیت ضد باکتری و ضد میکروب آن بهره‌مند می‌شوید . به دلیل همین ویژگی آنتی باکتریال بودن این محصول ، می‌توان از آن به عنوان بین کابینتی استفاده کرد و به آشپزخانه خود جلوه بخشید .

 

ویژگی‌های دیوارپوش فومی چیست ؟

 

ابعاد و طرح‌های دیوارپوش فومی موجود در بازار

 

به هنگام خرید دیوارپوش فومی متوجه می‌شوید که ، این دیوارپوش در طرح‌های متفاوت و‌متنوعی در بازار موجود است . هر تایل دیوارپوش فومی دارای ابعاد ۷۰ در ۷۷ سانتی متر و ضخامتی حدود ۶ الی ۸ میلیمتر می‌باشد .

در هنگام تولید دیوارپوش فومی از یک لایه محافظ پلی اورتان استفاده شده که ، مقاومت آن را چند برابر افزایش می‌دهد . ناگفته نماند که ، برای پوشاندن هر متر مربع از یک سطح ، شما به دو عدد تایل دیوارپوش فومی نیاز خواهید داشت که ، کمی بیشتر از یک مترمربع را می‌پوشانند .

قبلا ذکر شد که دیوارپوش فومی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ، تولید و روانه بازار می‌شوند . از جمله طرح‌های پر طرفدار که برای خرید دیوارپوش فومی پیشنهاد می‌شود ، طرح آجری سفید رنگ این دیوارپوش است . طرح‌های سنگ آنتیک ، طرح چوب ، طرح سرامیک و طرح موج از دیگر طرح‌های پرطرفدار هستند .

رنگ‌های دیوارپوش فومی موجود در بازار شامل رنگ سفید ، مشکی ، طوسی ، آجری ، قهوه‌ای ، نسکافه‌ای ، شیری و غیره می‌باشد که ، از این میان رنگ سفید از طرفداران بیشتری برخوردار است .

نحوه نصب دیوارپوش‌ فومی

 

در هنگام خرید دیوارپوش فومی ، این نکته را به یاد داشته باشید که این محصول دارای روش نصب بسیار آسانی است و خود شما نیز ، می‌توانید این دیوارپوش را به راحتی نصب نمایید .

برای شروع نصب این دیوارپوش ، ابتدا دیوار و محل نصب را از هرگونه آلودگی و گرد و خاک پاک کنید و سپس دیوار را کمی مرطوب و یا خیس نمایید . سپس برای نصب دیوارپوش فومی که در متراژ مناسب تهیه کرده‌اید ، اقدام نمایید .

بهتر است نصب دیوارپوش فومی را از یک گوشه شروع کرده تا میزان پرتی و هرز رفت کم‌تری داشته باشید . وقتی که تایل را روی گوشه چسباندید ، به تمام قسمت‌های آن فشار یکدستی وارد کنید تا تایل فوم به راحتی و یکسان به دیوار بچسبد .

همین کار را تا انتها برای همه تایل‌های دیوارپوش فومی انجام دهید و دقت داشته باشید فشار وارد شده به تایل‌ها یکسان باشد . برای قسمت‌هایی مانند پنجره‌ها و یا لبه‌های موجود در مسیر ، با چرخاندن فوم ، زاویه مناسب را پیدا کنید .

خاصیت برش خوردن راحت دیوارپوش فومی باعث می‌شود تا در جاهایی که نیاز به حجم فوم کم‌تری باشد ، به راحتی بتوانید با چاقو و یا کاتر آن را برش داده و حجم مورد نیاز را بر روی دیوار بچسبانید .

در ادامه مطلب خرید دیوارپوش فومی ، این نکته را یادآوری نماییم که ، در صورت استفاده از این دیوارپوش‌ها برای سطوحی که سیمانی هستند و یا دارای برجستگی می‌باشند ، نیاز به تهیه چسب مکمل می‌باشد تا دیوارپوش‌ها را بهتر بتوان به دیوار چسباند .

 

نحوه نصب دیوارپوش‌ فومی

خرید دیوارپوش فومی

برای خرید و تهیه دیوارپوش‌های فومی به راحتی و با مراجعه به سایت آفرفوم دیوارپوش فومی را ، در طرح و رنگ مورد نظر انتخاب کرده و خریداری نمایید .

کلام پایانی

آفرفوم تولید کننده برتر انواع فوم‌ها ، با سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید فوم ، تمامی محصولات خود را مبنی بر آخرین استانداردها و به وسیله تکنیک‌های به روز تولید و روانه بازار می‌کند .

با خرید دیوارپوش فومی آفرفوم ، شما متوجه تفاوت و کیفیت برتر محصولات تولید شده این مجموعه خواهید شد و به علاوه از محصولاتی با طرح ، رنگ و طول عمر بالا بهره‌مند خواهید گردید .

بخوانید: راهنمای تخصصی خرید و نصب یونولیت ورقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods