پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی

چکیده محتوا

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی چه ویژگی هایی دارد؟ در سال های اخیر یونولیت ها به عنوان یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی شناخته شده اند. این محصولات به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند در مدت زمان کوتاهی به عنوان جانشین مصالح سنتی شناخته شدند. در ادامه قصد داریم کاربرد یونولیت در صنعت ساختمان سازی را مورد بررسی قرار دهیم.

کاربرد های یونولیت های ساختمانی

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی می تواند به شکل یونولیت دیواری و سقفی باشد. این محصولات کاربرد زیادی در صنایع ساختمان سازی دارند. برای درک بیشتر این موضوع قصد داریم کاربردهای آن را مورد بررسی قرار دهیم.

-کاربرد بلوک های یونولیت در ساختمان ها به دلیل هزینه پایین و وزن سبک آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معمولا یونولیت ها را در دو نوع غیرقابل اشتعال و قابل اشتعال مشاهده می کنیم. یونولیت ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما دارند مدت زمانی را در برابر آتش سوزی دوام می آورند.

-یکی از دلایل خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی وزن پایین آن ها در مقایسه با بلوک های سیمانی است. این مصالح با نوعی پوشش نسوز احاطه شد ه اند که باعث مقاومت آن ها در برابر آتش سوزی می گردد. به دلیل اهمیت ایمنی ساختمان ها در برابر عوامل طبیعی و غیرطبیعی مانند آتش سوزی استفاده از این محصولات بسیار رونق یافته است.

-یونولیت ها به دلیل ساختار و وزن سبکی که دارند وزن پایانی ساختمان ها را کاهش داده و از این نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند بی شک یکی از مهمترین عوامل که منجر به خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی می شود وزن سبک این محصولات است. یونولیت ها دارای ساختاری هستند که نقش باربری ندارند از این رو از ایمنی زیادی در مقابل زلزله برخوردار هستند.

مزایای خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی

همانطور که در ابتدای امر اشاره کردیم یونولیت ها از مزیت های متعددی برخوردار هستند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

1-وزن سبک :

اولین و مهمترین مزیت استفاده از یونولیت ها سبک وزن بودن این مصالح می باشد.

2-عایق بودن:

قابلیت عایق بودن در برابر رطوبت نیز یکی دیگر از مزیت های قابل توجه یونولیت به شمار می رود. استفاده از این محصول در سقف، دیوار، کف ساختمان باعث می شود که سازه ها به میزان زیادی در برابر رطوبت مقاوم باشند.

3-صرفه جویی:

امروزه صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از مهمترین موارد در زندگی بشر به شمار می رود. یونولیت ها این قابلیت را دارند که در برابر سرما و گرما به ص.ورت عایق عمل کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری کند. این امر باعث می شود به مقدار زیادی در هزینه های مربوط به انرژی صرفه جویی شود.

4-طول عمر و دوان بسیار بالا:

می تواند یکی دیگر از دلایل خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی باشد. این محصول به علت ساختار منحصر به فردی که دارد دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهد شد از این رو طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت که در دراز مدت به کاهش هزینه ها منجر می شود.

5-بازیافت:

یکی دیگر از قابلیت های یونولیت ها امکان بازیافت این محصول است. یونولیت ها با استفاده از مواد اولیه سازگار با طبیعت ساخته شده اند و آسیبی به محیط زیست خود نمی زنند. این محصولات به راحتی قابل بازیافت هستند.

6-مقاومت بالا:

قابلیت ضربه پذیری را می توانیم از جمله ویژگی های این محصول معرفی کنیم.مقاومت بالا در برابرنفوذ حشرات موذی و عدم واکنش های شیمیایی در ساختار پلاستوفوم ها آن ها را به عنوان نوعی مصالح ساختمانی محبوب تبدیل کرده است.

7-انعطاف پذیری:

یونولیت ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و این امکان را به وجود می آورد که افراد بتوانند آن را در اشکال و اندازه های مختلفی برش دهند.

8-چگالی بالا:

یونولیت دارای چگالی نسبتا بالایی است از این رو مقدار زیادی آب را به خود جذب نمی کند از این رو دچار پوسیدگی نمی شود و از ایجاد پوسیدگی نیز جلوگیری خواهد کرد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فوم های سقفی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی برخی از کاربردها و دلایل خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آبعلی پرداختیم. نکته قابل بحث در این زمینه کیفیت بالای این نوع مصالح است که بستگی به برند سازنده آن دارد. آفر فوم یکی از تخصصی ترین تولید کننده گان یونولیت باکیفیت در ایران شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods