پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر

چکیده محتوا

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر ویژگی های زیادی را به دنبال دارد. استفاده از فوم و یونولیت در سال های اخیر در صنعت ساختمان سازی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ویژگی های منحصر به فردی که این مصالح دارند باعث شده که افراد به آن ها توجه زیادی داشته باشند. در ادامه به بررسی مزیت های استفاده از یونولیت در ساختمان سازی خواهیم پرداخت.

ویژگی های  خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر

یونولیت و فوم نوعی مصالح پرکاربرد و سبک وزن هستند که برای ساخت آن ها از پلی استر استفاده می کنند. این مصالح دارای خواص زیادی مانند سبکی وزن، عایق صوتی،، حرارتی و …. می باشد. برای آشنایی بیشتر با مزیت های خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر به برخی از نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

-یونولیت ها از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند که استفاده از آن ها به میزان زیادی به کاهش بار مرده ساختمان کمک می کند.

-یونولیت ها به دلیل ساختاری که دارند در برابر رطوبت، حرارت و نفوذ حشرات موذی بسیار مقاوم هستند. از این رو به عنوان عایق های مناسبی برای محافظت از ساختمان می شوند.

-می توانید از فوم و یونولیت به عنوان یک عایق صوتی استفاده کرده و از انتقال ارتعاشات صوتی از درون به بیرون و بالعکس در ساختمان ها جلوگیری کنید.

-یونولیت ها به دلیل وزن سبکی که دارند از حمل و نقل آسانی برخوردار هستند. این مصالح به راحتی نصب و اجرا شده همین امر باعث می شود که در هزینه هابه میزان زیادی صرفه جویی شود.

-یونولیت ها از قابلیت بازیافت برخوردار هستند و به راحتی بازیافت می شوند. این محصول به محیط زیست اطراف خود آسیبی وارد نمی کند.

-استفاده از فوم و یونولیت باعث سرعت ساخت و ساز می شود.

ویژگی های  خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر

مزایای خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر چیست؟

همانطور که در ابتدای امر اشاره کردیم استفاده از یونولیت و فوم مزایای زیادی را برای افراد به دنبال دارد. در ادامه به شکل مختصر به به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

-مهم ترین مزیت استفاده از یونولیت در امر ساختمان سازی استحکام و پایداری آن در مقابل رطوبت، حرارت و … می باشد.

-این مصالح در مقایسه با مصالح سنتی از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند.

-خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر به شما این امکان را می دهد که یونولیت ها را در ابعاد و اشکال مختلف برش دهید.

-یونولیت ها در عین اینکه سبک وزن هستند می توانند در مقابل ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخورد ار باشند.

مزایای خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر چیست؟

خرید انواع یونولیت ها

همانطور که می دانید یونولیت ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای ساخت و ساز بخشی از ساختمان مناسب هستند. یونولیت های سقفی یکی از پرکاربردترین انواع یونولیت شناخته می شوند که از آن برای ساخت سقف های تیرچه و بلوک استفاده می کنند.

یکی از گزینه های خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر خرید یونولیت های دیواری است که از آن ها به عنوان دیوارپوش، پنل های دیواری سه بعدی، دیوارپوش های فومی استفاده می کنند.

یونولیت های فشرده نوع دیگری از این مصالح هستند که معمولا برای استفاده از در صنایع دیگر به کار گرفته می شوند. هر اندازه چگالی یونولیت ها بیشتر باشد وزن آن ها نیز افزایش خواهد یافت. سال های اخیر شاهد این بوده ایم که یونولیت ها به عنوان جانشین بلوک های بتنی هستند.

این موقعیت معمولا سوالی مطرحد می شود که یونولیت ها از بلوک های بتنی بهتر هستند؟ در پاسخ باید بگوییم این مصالح از وزن پایین تر، مقاومت و طول عمر مفید بیشتری برخوردار هستند. یونولیت ها در مقایسه با بلوک های بتنی از قیمت پایین تری برخوردار هستند که همین امر باعث می شود به میزان زیادی در هزینه ها صرفه جویی شود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی خرید فوم و یونولیت ساختمانی در آذر شهر پرداختیم. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که خرید یونولیت های استاندارد و با کیفیت یکی از مهم ترین مواردی است که باید رعایت شود. در غیر اینصورت نتیجه مطلوب را نخواهید داشت.

بنابراین لازم است برای خرید یونولیت های استاندارد به مراکز تخصصی مانند گروه آفر فوم مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods