پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

ساندویچ پانل سقفی

چکیده محتوا

ساندویچ پانل سقفی

با پیشرفت علم و فناوری در حوزه ساختمان سازی ، استفاده از مصالح جدید مانند ساندویچ پانل سقفی در ساخت سازمان ها رواج یافته است . استفاده از مصالح جدید علاوه بر کاهش هزینه ساخت در مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله نیز بسیار موثر هستند .

بخوانید: عایق بندی دیوار برای صدا

ساندویچ پانل سقفی چیست ؟

ساندویچ پانل سقفی یک نوع مصالح ساختمانی است که از دو لایه پوشش فلزی و یک لایه فوم در میان آن ها تشکیل شده است . این پانل ها به دلیل خواص عایق حرارتی ، عایق صوتی و وزن پایین برای ساخت سقف های ساختمان های صنعتی ، تجاری و مسکونی استفاده می شوند .

این محصول می تواند در انواع مختلف ضخامت ، طول و پوشش فلزی تولید شود . همچنین ، این پانل ها می توانند با انواع مختلفی از مواد عایق مانند فوم پلی اتیلن ، روغن کائولین ، پلی یورتان و … پر شوند . در کل ، این محصول به عنوان یک راه حل پایدار و اقتصادی برای ساخت سقف ساختمان ها شناخته می شود .

ساندویچ پانل سقفی-وب سایت آفرفوم

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سقفی

 

برای انتخاب این محصول به عنوان یک مصالح مناسب در ساخت ساختمان باید با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شویم . ساندویچ پانل سقفی دارای مزایای و ویژگی های فراوان و منحصر بفردی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

1 . عایق حرار۶تی : این محصول سقفی دارای فوم است که مانع از انتقال حرارت از داخل به خارج و بالعکس می شود .

2 . عایق صوتی : به دلیل داشتن هسته ای از مواد عایق ، این محصول دارای خواص عایق صوتی مناسبی است .

3 . وزن کم : این محصول به دلیل استفاده از مواد سبک و پوشش فلزی نسبتاً نازک ، وزن کمی را دارد و در نتیجه برای ساخت سقف در ساختمان هایی که قابلیت تحمل وزن کم دارند ، مناسب است .

4 . سرعت و آسانی در نصب : به دلیل طراحی و ساختار خود ، سرعت نصب بالایی دارد و با استفاده از این پانل ها می توان به آسانی و در کمترین زمان ممکن سقف ساختمان را نصب کرد .

5 . هزینه ی کم : در مقایسه با روش های ساخت سقف سنتی ، این محصول به دلیل سرعت و آسانی در نصب و کاهش هزینه های نیروی کار ، بسیار به صرفه است .

6 . عمر طولانی : این محصول دارای عمر طولانی است و در صورت حفظ و نگهداری مناسب ، می تواند تا سال ها مورد استفاده قرار گیرد .

با توجه به مزایا گفته شده ، استفاده از ساندویچ پانل سقفی می تواند بسیار به صرفه باشد . شما برای کسب آگاهی از دیگر مزیت های این محصول می توانید با مشاوران مجموعه آفر فوم تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با این محصول به دست آورید .

معایب ساندویچ پانل سقفی

علاوه بر مزایا و کاربرد گسترده ی این محصول در صنعت ساختمان ، این محصول دارای معایبی نیز می باشد . قبل از اقدام به تهیه و استفاده از این محصول بهتر است‌ با برخی از معایب این محصول آشنا شده و با اطلاعات کامل به تهیه این محصول پرداخت .

 

1 . خطر آتش سوزی : این محصول شامل یک لایه فوم است که می تواند در صورت تماس با حرارت ، سریعاً آتش بگیرد .

2 . ضعف در مقابل ضربه : این محصول به دلیل داشتن ساختار خود که شامل لایه های فلزی نسبتاً نازک و یک لایه فوم است ، نسبت به ضربه های قوی حساس بوده و دچار مشکل می شود .

3 . نیاز به نصب حرفه ای : نصب این محصول نیاز به دقت و تکنیک مناسب دارد و باید توسط نصابان حرفه ای انجام شود .

4 . قیمت بالای تولید : تولید ساندویچ پانل سقفی به دلیل استفاده از مواد باکیفیت وافراد متخصص در هنگام تولید ، هزینه بالایی دارد .

5 . نیاز به فضای ذخیره سازی : به دلیل حجم بزرگ این محصول ، برای نگهداری این محصول نیاز به فضای بزرگی است .

6 . نیاز به نگهداری : این محصول برای حفظ کارایی و عمر طولانی به نگهداری مناسب و تعمیرات دوره ای نیاز دارد .

قیمت و نحوه خرید ساندویچ پانل سقفی

برای خرید ساندویچ پانل سقفی باید به مجموعه های معتبر مراجعه کرد ، تا بتوان این محصول را با بهترین کیفیت تهیه نمود . شما برای آگاهی از قیمت دقیق این محصول می توانید ، با مجموعه آفر فوم تماس گرفته و این محصول را بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمائید .

کلام پایانی

در سال های اخیر استفاده از ساندویچ پانل سقفی و مصالح جدید دیگر در حوزه ساختمان سازی افزایش یافته است . برای تهیه این مصالح باید به کیفیت متریال های به کار رفته در ساخت این محصولات ، دقت فراوان نمود . آفر فوم می تواند این محصول را با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد .

بخوانید: یونولیت کرومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods