پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

فوم سقفی استاندارد چیست؟

فوم سقفی استاندارد چیست؟

چکیده محتوا

فوم سقفی استاندارد چیست؟

پرسش هایی مثل؛ فوم سقفی استاندارد چیست؟ یا فوم استاندارد چه فرقی با سایر فوم ها دارد؟ برای اکثر مشتریان سوال است. فوم استاندارد، همان راه حل مطمئن برای بهبود وضعیت ساختاری ساختمان ها می باشد.

استاندارد دار بودن محصولات مهم ترین پوئن مثبت آن ها است، که فوم سقفی را از محصولات مشابه در بازار متمایز می گرداند. این محصول به علت خواص مکانیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود توانایی مقابله با بار های مرده و عوامل فرسایش را دارند.

در ادامه درباره علل انتخاب فوم های استاندارد صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

فوم سقفی استاندارد چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

در این بخش از مقاله به سوال فوم سقفی استاندارد چیست؟ پاسخ می دهیم. فوم سقفی استاندارد به نوعی فوم اشاره دارد، که بر اساس معیار ها و استاندارد های خاصی تولید می شود و معمولاً در صنایع مختلف مانند؛ مبلمان، خودرو، ساختمان و بسته بندی کاربرد دارد. از جمله ویژگی با آن ها عبارتند از؛

1-چگالی مناسب:

فوم استاندارد دارای چگالی مشخصی است. این مشخصه به محصول اجازه می دهد، تا در عین سبک بودن، توانایی تحمل وزن های بالا را داشته باشد.

2-انعطاف پذیری:

این محصول از انعطاف پذیری قابل توجهی بهره مند است. شما می توانید با استفاده از یک کاتر معمولی، این فوم را در ابعاد مختلف برش دهید.

3-عایق حرارتی و صوتی:

فوم های استاندارد دارای بیشتر عایق صوتی-حرارتی هستند. آن ها به بهترین شکل ممکن، مجتمع را در برابر گرما و امواج صوتی، عایق بندی می نمایند.

4-مقاومت در برابر رطوبت:

مقاله فوم سقفی استاندارد چیست؟ این محصول صنعتی را از نظر مواد تشکیل دهنده، جنس و کیفیت به شما معرفی می کند. برخی از فوم ها به گونه ای طراحی شده اند، که در برابر رطوبت مقاوم باشند و از رشد قارچ و باکتری جلوگیری کنند.

5-دوام و طول عمر:

فوم های استاندارد بسیار مقاوم و بادوام هستند. آن ها برای سالیان طولانی، ساختمان شما را در برابر آب، گرما و حرارت و… بهینه سازی می گردانند.

چرا فوم سقفی استاندارد؟

در این قسمت مبحث فوم سقفی استاندارد چیست؟ درباره علل استفاده از این محصول توضیح می دهیم. فوم سقفی استاندارد به دلیل ویژگی ها و مزایای خاص خود در ساخت و ساز و طراحی داخلی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. موارد زیر دلایل استفاده از این محصول را نشان می دهد؛

-عایق حرارتی

-عایق صوتی

-سبکی و سهولت نصب

-مقاومت در برابر رطوبت

-دوام و طول عمر

-قابلیت طراحی و زیبایی

-کاهش هزینه های ساخت و ساز

تفاوت فوم سقفی استاندارد با فوم های معمولی

در این قسمت از مقاله فوم سقفی استاندارد چیست؟ به شرح تفاوت های این محصول با فوم های معمولی می پردازیم. فوم سقفی استاندارد و فوم معمولی از متریال های اصلی در صنعت بزرگ ساختمان سازی به حساب می آیند. این دو محصول تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم؛

1-کیفیت مواد اولیه:

فوم های سقفی استاندارد از مواد اولیه با کیفیت بالا تر تولید می شوند، که ویژگی های عایق بندی بهتری دارند. در حالی که فوم های معمولی از مواد ارزان تر و با کیفیت پایین تر ساخته می شوند.

2-ویژگیهای عایق بندی:

فوم های سقفی استاندارد به طور خاص برای عایق حرارتی و صوتی طراحی شده اند و دارای ضریب انتقال حرارت پایین تری هستند. اما فوم های معمولی فاقد ویژگی های شیمیایی و ساختاری ویژه می باشند.

3-مقاومت در برابر رطوبت:

مقاله فوم سقفی استاندارد چیست؟ یک راهنما برای خرید آسان این محصول است. فوم های سقفی استاندارد معمولاً در برابر رطوبت مقاوم تر هستند. همچنین از رشد قارچ و باکتری نیز جلوگیری میکنند. با این حال فوم های معمولی در این زمینه ضعیف تر می باشند.

4-استاندارد های تولید:

فوم های سقفی استاندارد تحت استاندارد های خاصی تولید می شوند. در صورتی که ساخت فوم های معمولی پایبند به استاندارد و ضوابط مخصوصی نمی باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فوم های سقفی کند سوز با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سخن آخر

اگر به دنبال گفت و گو با کارشناسان فروش یونولیت هستید، مجموعه آفر فوم در خدمت شما است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید جواب سوال فوم سقفی استاندارد چیست؟ را مستقیما از کارشناسان فروش جویا شوید. همچنین می توانید از طریق وب سایت ما، انواع فوم های صنعتی را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods