پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان

فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان

چکیده محتوا

فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان

فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان چه کاربردی دارد؟ همانطور که می دانید یونولیت ها به عنوان یک مصالح نوین شناخته می شود که از قابلیت های عایقی زیادی برخوردار هستند. امروزه یونولیت ها را به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی معرفی می کنند که به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی که دارد باعث کاهش وزن ساختمان ها و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

کاربرد فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان را بهتر بشناسیم

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یونولیت ها به عنوان محصولات بسیار سبک و کاربردی هستند که به وسیله دانه های فشرده پلی استر ساخته شده اند. یونولیت ها دارای مجموعه ای از خواص مختلف حرارتی، رطوبتی، عایق و …. هستند. وزن سبک یونولیت باعث شده که در صنایع مختلف مانند بسته بندی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار بگیرند.

فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان در حالت های مختلفی تولید می شوند که افراد می توانند بر اساس نیاز خود از آن ها استفاده کنند. یکی از دلایل محبوبیت فوم و یونولیت در ساختمان سازی این است که این محصول دارای ماهیت بی اثر بوده و در طول زمان دستخوش هیچ نوع واکنش شیمیایی نخواهد شد.

در واقع فوم و یونولیت ها هیچگونه آفتی ندارند و افراد می توانند با خیال راحت آن را در صنعت ساختمان سازی به کار بگیرند. ساختار سلولی این نوع مصالح به صورت فشرده است، از این رو زمانی که به عنوان مصالح اصلی مورد استفاده قرار می گیرد آب کمی را به خود جذب می کنند.

می توانید این قابلیت را در هنگام نصب بونولیت های سقفی و دیواری در ساختمان ها مشاهده کنید. عدم جذب رطوبت و آب در یونولیت ها باعث می شود که در برابر پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار شود.

فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان را به شکل بلوک و ورقه ای می توانید در بازار مشاهده کنید. از این محصولات به عنوان پوشش دادن سیستم های عایقی در نمای ساختمان ها استفاده می کنند. علاوه بر این می توانید فوم و یونولیت ها را در دیوار، سقف و کف سازه ها به کار گرفته و به عنوان عایق نهایت استفاده را از آن ببرید.

اما عمده کاربرد این محصول در امر ساختمان سازی به کارگیری آن در دیوارهای پیش ساخته، سقف و … است.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

مزایای استفاده از یونولیت

استفاده از فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان دارای مزایای متعدد ی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

-اولین مزیت استفاده از یونولیت یا پلی استایرن در صنعت ساختمان سازی سبک وزن بودن آن می باشد. در گذشته از بلوک های سیمانی استفاده می کردند که از وزن بالایی برخوردار بوده و بار مرده ساختمان را افزایش می داد. جایگزین کردن یونولیت به جای بلوک های سیمانی با کاهش وزن ساختمان کمک بسیار زیادی می کند.

-یکی دیگر از خواص بارز یونولیت ها استفاده از آن ها به عنوان عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی است.

-فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان باعث می شود که به میزان زیادی تولید نخاله های ساختمانی کاهش یابد. این مصالح بسیار سبک وزن هستند و در هنگام حمب و نقل خطری برای نیروی کار انسانی ایجاد نخواهد کرد.

-یونولیت ها از قابلیت ضربه پذیری بالایی برخوردارند، از این رو در برابر زلزله مقاومت بالایی دارند.

-استفاده از یونولیت به جای بلوک های سیمانی مقدار زیادی استفاده از تیرچه و بتن را کاهش می دهد.

-یونولیت ها در مقایسه با مصالح سنتی سبک وزن تر هستند از این رو از حمل و نقل آسانی برخوردار هستند.

-یونولیت های سیمانی در مقایسه با دیگر مصالح از طول بیشتری برخوردار هستند از این رو زمان کمتری برای نصب نیاز دارند. سرعت بالا در نصب این مصالح باعث می شود که مدت زیادی در زمان صرفه جویی می شود.

-فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان دارای تراکم بالایی است از این رو می تواند به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی فوق العاده عمل کرده و به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

مزایای استفاده از یونولیت

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی موضوع فوم و یونولیت ساختمانی در آبادان پرداختیم. یکی از مهمترین موارد در انتخاب یونولیت ها برای ساختمان سازی کیفیت این محصولات است. انتخاب برندهای تولید کننده یونولیت مانند آفر فوم به تضمین کیفیت کمک زیادی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods