پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی

محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی

چکیده محتوا

محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی

محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی به نیاز و متراژ سازه بستگی دارد . این متریال علاوه بر کیفیت بالا در برابر صوت ، آب و آتش نیز عایق است .

در حال حاضر در ساخت اکثر ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری از این محصول استفاده می شود . توانایی محاسبه تعداد یونولیت ها در سرعت ساخت و ساز پروژه موثر است . درباره ابعاد و متراژ ساختمان با فروشنده صحبت کنید ، تا محصولات را در تعداد مورد نیاز سفارش دهید .

در ادامه درباره چگونگی محاسبه تعداد یونولیت ها توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

بخوانید: یونولیت ورقه ای

پرفروش ترین انواع یونولیت ها در بازار

در ادامه مقاله محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی به معرفی انواع یونولیت ها می پردازیم . یونولیت یک نوع مواد ساختمانی است ، که اغلب در ساخت و ساز های اماکن مسکونی ، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد .

این محصول از جنس پلاستیکی با پوشش فویل آلومینیومی یا پلیمری تهیه می شود . به دلیل خاصیت هایی همچون عایق حرارتی ، عایق صوتی و سبک بودن نسبت به سایر محصولات ساختمانی ، پرمصرف تر هستند .

از پرفروش ترین انواع آکاسیف ها در بازار می توان به :

  • یونولیت کربناتی :

این نوع یونولیت از موادی نظیر کربنات کلسیم و PVC تهیه می شود . این یونولیت در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی مقاوم است . به طور کلی به عنوان راه حلی اقتصادی برای ساخت سقف های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد .

  • یونولیت آلومینیومی :

آشنایی با یونولیت ها در محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی به فرد کمک شایانی می کند . یونولیت آلومینیومی یکی دیگر از انواع این محصول در بازار است ، که از PVC با پوشش های فویل دار آلومینیومی تشکیل می شود .

درصد عایق بودن این محصول در برابر آب و صوت بیش از سایر یونولیت ها می باشد . کارایی یونولیت های آلومینیومی در صنعت ساختمان سازی بسیار وسیع است .

  • یونولیت فایبر گلاس :

مواد اولیه این نوع یونولیت ، فایبر گلاس است . این محصول به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت و آتش به طور گسترده در طراحی پروژه های ساختمانی استفاده می شود .

  • و …

محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی به نوع محصول و کاربری ساختمان بستگی دارد . دقت در اندازه گیری محیط و ابعاد ساختمان در خرید این محصول حائز اهمیت است .

اگر از نظر اندازه گیری ضعیف هستید ، این امر را به شخص دیگری بسپارید . قدرت ، استحکام و عایق بودن ساختمان ها ، به تعداد یونولیت و چگونگی بتن ریزی آن بستگی دارد .

پرفروش ترین انواع یونولیت ها در بازار

چگونگی محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های مسکونی‌

مبحث محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی به فرد در خرید و بهینه سازی مجتمع کمک شایانی می کند . برای محاسبه تعداد یونولیت ها در یک بلوک مسکونی ، ابتدا باید با استفاده از نقشه ساختمان ، تعداد طبقات و کل واحد ها مشخص شود .

در برخی موارد ، تعداد یونولیت ها به تعداد طبقات وابسته است . برای مثال در ساختمان‌ های بلند با بیش از 10 طبقه به طور معمول یک آسانسور در اختیار ساکنان قرار می ‌گیرد . بنابراین برای محاسبه تعداد این محصول در ساختمان‌ ، باید تعداد طبقات را بر ده تقسیم کنید و یک آسانسور برای هر ده طبقه در نظر بگیرید .

در مورد آپارتمان های کوچک ، ممکن است در تمام واحد ها یونولیت شناسایی شود . بنابراین تعداد آکاسیف ها در این موارد با تعداد کل واحدهای مسکونی برابر خواهد بود .

با توجه به موارد فوق ، محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی با کاربری مسکونی به شکل زیر انجام می ‌شود :

تعداد آسانسور ‌ها = ( تعداد طبقات ÷ 10 ) به بالا

تعداد یونولیت ‌ها = تعداد کل واحد های مسکونی – تعداد واحدهایی که یونولیت ندارند + تعداد آسانسور‌ ها

لازم به ذکر است که در برخی موارد ، تعداد یونولیت ها بیشتر از تعداد کل واحد های مسکونی در آپارتمان است . بنابراین همواره نمی توانید برای محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های ساختمانی از این قاعده پیروی کنید .

 

چگونگی محاسبه تعداد آکاسیف در پروژه های مسکونی‌

سخن پایانی

آفر فوم از بزرگ ترین عرضه کنندگان یونولیت در ایران است . این شرکت به صورت غیرحضوری نیز به مردم خدمت می کند . با مراجعه به وب سایت ما می توانید متناسب با نیاز پروژه نسبت ، انواع یونولیت ها را سفارش دهید .

بخوانید: نحوه خرید تری دی پانل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods