پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی

مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی

چکیده محتوا

مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی

در مقاله پیش رو درباره مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی صحبت می شود. این دو محصول از مصالح پر کاربرد در صنایع ساختمانی به حساب می آیند، که در جهت اجرای سقف ها در پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند.

یونولیت ها با این که ⅓ وزن تیرچه بلوک ها را ندارند، اما توانایی ایمن سازی سازه های ساختمانی را دارند. با بهره وری از آن ها، با نصف هزینه اجرای مصالح قدیمی، سقف ساختمان خود را اجرا نمایید.

در ادامه درباره مزایای بهره وری از یونولیت ها صحبت می شود، مقاله ما را از دست ندهید.

از بین یونولیت و تیرچه بلوک سقفی کدام یک بهتر است؟

مقاله مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی ، این دو محصول را از جهات مختلف مقایسه می کند. هر دو مواد ساختمانی، یونولیت و تیرچه بلوک سقفی ویژگی ها و مزایا و معایب خود را دارند. انتخاب بین آن ها بستگی به نیاز ها و شرایط خاص پروژه شما دارد.

یونولیت یک ماده سبک و عایق حرارتی است، که جایگزین سقف های گران سنگین و بتنی در ساختمان ها می شود. این ماده، عایق حرارتی خوبی دارد و در کاهش هزینه های انرژی مربوط به سرمایش و گرمایش ساختمان موثر است.

یونولیت ها سبک تر از تیرچه بلوک هستند. آن ها در زمان نصب و هزینه های حمل و نقل صرفه جویی می کنند. مقاله مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی، مختصر و مفید است.

تیرچه بلوک سقفی نیز یک گزینه محبوب برای ساختمان ها است. این نوع تیرچه ها از مواد سنگین تری ساخته شده اند. آن ها برای ساختمان های بزرگ با بار سنگین مناسب هستند.

تیرچه بلوک های سقفی قوی تر و مقاوم تر از یونولیت ها می باشند. آن ها برای ساختمان هایی که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند، مناسب خواهند بود.

مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی

مقاله مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی ، منبعی موثق برای کسب اطلاعات درباره این دو محصول است. یونولیت یک ماده ساختمانی با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد است. آن ها نسبت به تیرچه بلوک سقفی، مزایای بیشتری برای پروژه دارد. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛

1.عایق حرارتی:

یونولیت یک عایق حرارتی خوب است، که در کاهش هزینه های انرژی مربوط به سرمایش و گرمایش ساختمان موثر می باشد.

2.سبک تر بودن:

این محصول نسبت به تیرچه بلوک سقفی سبک تر می باشد. آن ها، زمان نصب و هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهند.

3.عایق صوتی:

این محصول شیمیایی، یکی از بهترین عایق های صوتی ساختمانی است، که در کاهش نویز های محیطی مفید هستند.

4.مقاومت در برابر آب:

یونولیت ها مقاومت خوبی در برابر آب دارند و از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای یونولیت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

چرا در اجرای سقف از یونولیت ها استفاده کنیم؟

در این قسمت از مقاله مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی، درباره اهمیت بهره وری از این محصول توضیح می دهیم. استفاده از یونولیت برای اجرای سقف، یک گزینه عالی برای بهینه سازی سازه های ساختمانی است.

با کمک این محصول شیمیایی، سازه نهایی قدرت کافی برای مقابله با مشکلات محیطی و حوادث غیر مترقبه به دست می آورد. در زیر تعدادی از دلایل استفاده از یونولیت برای اجرای سقف ذکر شده است:

-عایق حرارتی:

یونولیت یکی از بهترین مواد عایق حرارتی است، که با پوشش دادن درز های موجود در سقف، در کاهش هزینه های مربوط به انرژی موثر است. با استفاده از این ماده، از افزایش دمای داخلی و خارجی ساختمان جلوگیری کنید.

-سبک تر بودن:

این ماده نسبت به مواد ساختمانی سنگین تر مانند تیرچه بلوک سقفی، سبک تر است. به واسطه آن، ساخت و ساز ساختمان زودتر انجام می شود.

-مقاومت در برابر رطوبت و عوامل فرسایش:

این سازه شیمیایی مقاومت خوبی در برابر آب، اکسیژن و اکسیداسیون دارد. به علت بافت منسجم، سدی نفوذ ناپذیر در برابر مولکول های آب به وجود می آورد.

-پایداری:

مقاله مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی، کوتاه و کاربردی است. یونولیت مقاومت خوبی در برابر رطوبت، حرارت و آتش دارد. آن ها، عمر مفید ساختمان را افزایش می دهند.

چرا در اجرای سقف از یونولیت ها استفاده کنیم؟

سخن پایانی

مزایای یونولیت نسبت به تیرچه های سقفی در مقاله بالا آمده است. اگر به دنبال اطلاعات تخصصی تر درباره این محصول هستید، با کارشناسان ما در آفر فوم گفت و گویی داشته باشید. در این مجموعه می توانید انواع مصالح ساختمانی را در کیفیت بالا بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods