پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز

معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز

چکیده محتوا

معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز

در مقاله پیش رو به معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز می پردازیم. انواع فوم ها با هدف کاهش فشار حامل در ساختمان ها در پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند.

صد ها مدل فوم در طراحی و عایق بندی ساختمان ها نقش دارند. هر یک از آن ها بنابر تکنولوژی ساخت خود  تغییرات مثبتی در خواص ساختاری و فیزیکی مجتمع بخ وجود می آورد. مشتریان عزیز بایستی متناسب با موقعیت مکانی مجتمع و کارایی محصول، نسبت به خرید این فوم اقدام نمایند.

در ادامه به معرفی بهترین انواع فوم های سقفی کند سوز می پردازیم، مقاله ما را از دست ندهید.

فوم سقفی تیرچه بلوک چیست؟

در این بخش از مقاله معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز، درباره فوم سقفی تیرچه بلوک صحبت می کنیم. فوم سقفی تیرچه بلک (یا تیرچه بلوک) نوعی سیستم سازه ‌ای است، که در ساخت سقف ‌های بتنی استفاده می ‌شود.

این سیستم شامل؛ تیرچه ‌های بتنی پیش ‌ساخته و بلوک‌ های فومی است  که به عنوان پرکننده بین تیرچه‌ ها قرار می ‌گیرند. موارد زیر بیانگر ویژگی های اصلی این محصول است؛

1-سبکی:

بلوک‌ های فومی نسبت به بلوک ‌های بتنی سبک ‌تر هستند. آن ها باعث کاهش بار مرده سقف می ‌شوند.

2-عایق حرارتی و صوتی:

فوم ها بهترین نوع عایق حرارتی و صوتی در ساختمان هو به شمار می روند، که به بهبود کیفیت زندگی در ساختمان کمک می کنند.

3-سرعت در اجرا:

استفاده از تیرچه ‌های پیش ‌ساخته و بلوک ‌های فومی باعث تسریع در روند ساخت و ساز می ‌شود.

4-کاهش هزینه‌ ها:

مقاله معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز، معرف دو گروه از برترین فوم های ساختمانی بازار است. به دلیل کاهش وزن و زمان اجرا، هزینه ‌های کلی ساخت نیز کاهش می ‌یابد.

فوم سقفی کرومیت چیست؟

در این بخش از مقاله معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز به معرفی یکی از پر فروش ترین عایق های ساختمانی می پردازیم. فوم سقفی کرومیت نوعی سیستم سقفی است، که از ترکیب تیرچه ‌های بتنی و بلوک ‌های فومی یا پلی‌استایرن ساخته می ‌شود.

این سیستم به عنوان یک روش مدرن و کارآمد در ساخت سقف ‌های بتنی شناخته می‌ شود‌ این محصول درجه یک دارای ویژگی های متعددی می باشد. از جمله آن ها عبارتند از؛

1-سبکی:

بلوک‌ های فومی کرومیت نسبت به بلوک ‌های بتنی معمولی سبک ‌تر هستند. این گونه از محصولات در کاهش بار مرده سقف تأثیر قابل توجهی دارند.

2-عایق حرارتی و صوتی:

ساختار مخصوص این سازه امکان عایق بندی سقف و ساختمان را دارد.

3-سرعت در اجرا:

استفاده از تیرچه‌ های پیش‌ ساخته و بلوک‌ های فومی باعث تسریع در روند ساخت و ساز می ‌شود.

4-کاهش هزینه ‌ها:

این محصول کاربردی در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می گردد. اگر زمان اجرای محصول برایتان مهم است، این محصول بهترین انتخاب برای شما می باشد.

5-مقاومت:

ترکیب این محصول با بتن و تیر آهن، یک سازه قدرتمند به وجود می آورد، که توانایی لازم برای مقابله با بار های اضافی ساختمان را دارد.

مقاله معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز، مختصر و مفید است. فوم سقفی کرومیت در صنعت ساختمان سازی، کاربرد گسترده ای دارد. اگر به دنبال متریال ایمن و مقرون به صرفه برای بهینه سازی سقف ها در ساختمان هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم.

تفاوت های فوم سقفی کرومیت با فوم سقفی تیرچه بلوک

در این بخش از مقاله معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز، درباره تفاوت های فوم سقفی کرومیت با فوم سقفی تیرچه بلوک توضیح می دهیم. فوم سقفی کرومیت و فوم سقفی تیرچه بلوک هر دو سیستم‌ های سازه ‌ای برای ساخت سقف ‌های بتنی هستند، که تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند.  در زیر به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم؛

2.ساختار و طراحی:

-فوم سقفی کرومیت: این سیستم شامل تیرچه‌ های بتنی و بلوک ‌های فومی است، که به صورت یکپارچه طراحی شده ‌اند. تیرچه‌ ها معمولاً به صورت پیش‌ ساخته تولید می‌شوند و بلوک‌های فومی به عنوان پرکننده بین تیرچه ‌ها قرار می ‌گیرند.

-فوم سقفی تیرچه بلوک: در این سیستم، تیرچه‌ های بتنی و بلوک ‌های بتنی یا فومی به صورت جداگانه استفاده می ‌شوند. تیرچه ‌ها به عنوان سازه اصلی و بلوک ‌ها به عنوان پرکننده عمل می‌ کنند.

2.وزن و بار مرده:

-کرومیت: به دلیل استفاده از بلوک ‌های فومی سبک، این سیستم وزن کمتری دارد و بار مرده سقف را کاهش می ‌دهد.

-تیرچه بلوک: مقاله معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز، انتخابی بهتر برای عایق بندی سقف ها پیش روی شما قرار می دهد. بسته به نوع بلوک ‌های استفاده شده (بتنی یا فومی)، وزن این سیستم افزایش می یابد.

3.عایق حرارتی و صوتی:

-کرومیت: این گروه از فوم های سقفی داراب ویژگی های عایق حرارتی و صوتی فوق العاده ای هستند.

-تیرچه بلوک: اگر از بلوک ‌های بتنی استفاده شود، عایق حرارتی و صوتی کمتری نسبت به کرومیت خواهند داشت.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فوم های سقفی کند سوز با کارشناسان ما در ارتباط باشید

سخن آخر

در مقاله بالا به معرفی 2 نوع فوم های سقفی کند سوز پرداختیم. فروشگاه آفر فوم در این حرفه، سابقه ی درخشانی به دست آورده است. با مراجعه به این فروشگاه، بهترین فوم کند سوز روز بازار را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods