پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

نکاتی درباره فوم و یونولیت

نکاتی درباره فوم و یونولیت

چکیده محتوا

نکاتی درباره فوم و یونولیت

یونولیت یکی از اختراعات بسیار مهم و حایز اهمیت بشر است . با پیشرفت علم و تکنولوژی ابزار و مصالح ساختمان سازی نیز ، پیشرفت های شگرف و چشمگیری داشته است . بهره مندی یونولیت و فوم ها ، از مزایای بی شمار آن ها را ، جزو مصالح پرکاربرد قرار داده است . در این میان نکاتی درباره فوم و یونولیت وجود دارد که ، با اطلاع از آن ها می توان از مزایای یونولیت و فوم ها به میزان بیشتری بهره مند گردید . در نظر داریم تا ، در این مبحث به بررسی این نکات بپردازیم . همراه ما بمانید تا ، با این نکات آشنا گردید .

یونولیت چیست و چه مشخصاتی دارد ؟

پیش از پرداختن به نکاتی درباره فوم و یونولیت ، به ارائه توضیح جامعی از یونولیت می پردازیم . مواد اصلی و اولیه سازنده یونولیت ها ، نوعی مواد به نام استایرن مونومر است . در کارخانه های پتروشیمی این پلاستیک ، به نوعی ماده پلیمری تبدیل می شود .

این ماده پلیمری که ، از نوع ترموپلاستیک است یونولیت نام دارد . از یونولیت در صنایع بسیار وسیع و گسترده ای استفاده می نمایند . اولین و بدیهی ترین صنعت ، ساختمان سازی است و یونولیت در این صنعت نقش بسیار مهم و کاربردی بر عهده دارد .

از دیگر صنایع مهم که ، از یونولیت استفاده می شود می توان به صنعت راه و جاده سازی ، صنعت مبلمان سازی ، مواد بهداشتی ، صنایع لوازم خانگی و بسته بندی تجهیزات و همچنین ، صنعت خودرو سازی می باشند . این صنایع بخش اعظمی از مصرف یونولیت را ، به خود اختصاص داده اند .

یونولیت چیست و چه مشخصاتی دارد ؟

به کار گیری یونولیت چه مزایایی دارد ؟

در این بخش از مبحث مربوط به نکاتی درباره فوم و یونولیت ، در نظر داریم تا ، به بررسی برخی از مزیت های مهم یونولیت و فوم ها بپردازیم . طبیعتاً ساختار و استراکچر یونولیت ها به گونه ای است که ، آن ها را ، برای استفاده از صنایع بی شماری مناسب می سازد .

همین ویژگی از اصلی ترین مزایای یونولیت ها به شمار می رود . این محصول دارای یک ویژگی و مزیت بارز و مهم است . سبک وزن بودن یونولیت آن را ، به یک محصول موفق تبدیل کرده است . به عنوان اولین نکته از سری نکاتی درباره فوم و یونولیت باید به دانسیته آن اشاره نمود .

دانسیته از اصلی ترین ویژگی های یونولیت به شمار می رود . این ویژگی تعیین کننده وزن ، نوع کاربرد و سایر قابلیت های یونولیت است . از جمله دیگر مزایای یونولیت می توان به قیمت بسیار اقتصادی آن اشاره نمود . همچنین ، عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی بودن از جمله مزیت های این محصول است .

بیشتر بخوانید: حرید آنلاین یونولیت سقفی

برخی از نکات مهم در رابطه با یونولیت و فوم ها

در این بخش از مبحث به بیان نکاتی درباره فوم و یونولیت ها می پردازیم . در نظر گرفتن این نکات به هنگام خرید یونولیت و یا فوم ها به فرد کمک شایانی می کند تا ، تجربه خریدی هوشمندانه و مطمئن را ، داشته باشد . در ادامه به برخی از نکات مهم فوم و یونولیت اشاره شده است ؛

 

  • بهره مندی از استانداردهای بهداشتی : از آنجایی که ، یونولیت ها دارای استاندارد بهداشتی می باشند ، می توان از آن ها در بسته بندی موادی نداشتی و حتی مواد غذایی استفاده نمود .
  • تنوع بالا : استراکچر و ویژگی ساختاری یونولیت ها به گونه ای است که ، می توان آن ها را ، در اشکال متنوعی تولید نمود . یونولیت ورقه ای ، یونولیت فشرده ، یونولیت دیواری و همچنین ، یونولیت های سقفی از جمله شکل های متفاوت این محصول هستند .
  • یونولیت های عایق حرارت : یونولیت ها را ، از نظر عایق حرارتی به دو گروه تقسیم بندی می نمایند . دسته اول قابل اشتعال بوده و استفاده از آن ها در صنعت ساخت و ساز ممنون است . دسته دوم نیز کند سوز می باشند و برای استفاده در ساخت وس از ایمن هستند .
  • دانسیته یونولیت ها : یکی دیگر از سری نکاتی درباره فوم و یونولیت ، دانسیته آن ها است . دانسیته یونولیت ها متفاوت بوده و از درجه بندی ۶ الی ٨٠ متغیر است . طبیعتاً هر چه میزان دانسیته بالاتر رود سنگینی آن بیشتر و در نتیجه سفتی آن نیز بیشتر خواهد بود .
  • جایگزین مصالح سنتی : از یونولیت ها می توان به عنوان جایگزینی برای مصالح سنتی استفاده نمود .
  • عایق بندی : از جمله نکاتی درباره فوم و یونولیت که ، می توان به آن اشاره نمود ویژگی عایق حرارتی ، رطوبتی و صوتی است .

برخی از نکات مهم در رابطه با یونولیت و فوم ها

کلام آخر

 

در این مبحث به نکاتی درباره فوم و یونولیت به طور مختصر اشاره شد . نکته اصلی و حایز اهمیت ، خرید این محصول از اماکن معتبر است . آفر فوم از جمله برندهای بسیار معتبر موجود در بازار است و دارای سوابقی ارزنده در زمینه تولید انواع فوم و یونولیت ها می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods