پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن

نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن

چکیده محتوا

نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن

یکی از مصالح کاربردی موجود در بازار بلوک های پلی استایرن می باشد . این محصول بخش اعظمی از ساخت و ساز های امروزی را ، به خود اختصاص داده است . داشتن ویژگی های منحصر به فرد و مزایای فراوان ، باعث شده است تا ، افراد زیادی به استفاده از این مصالح روی بیاورند . بعضی از نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن وجود دارند که ، نیاز است هر فردی با این نکات آشنایی نسبی داشته باشد . به همین دلیل ، در نظر داریم تا ، در این مبحث به بررسی این نکات ایمنی در رابطه با بلوک های پلی استایرن بپردازیم .

بلوک های پلی استایرن چه نوع مصالحی هستند ؟

پیش از بررسی نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن ، این محصول را ، به طور مختصر معرفی می نماییم . پلی استایرن نوعی مواد تولید شده در صنعت پتروشیمی است . این محصول دارای موارد کاربردی بی شماری است و جزو متریال اولیه بسیار مهم این صنعت به شمار می رود .

پلی استایرن دارای ویژگی ها و مزایای مختص به خود می باشد . همین ویژگی ها ، این محصول را ، متمایز می نمایند . به دلیل همین ویژگی های خاص و مزایای بی شمار ، استفاده از پلی استایرن در صنعت ساختمان سازی رواج بسیار زیادی داشته است و با رعایت نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن این مزایا به حداکثر خود می رسد .

بیشتر بخوانید: یونولیت سقفی

موارد استفاده از بلوک های پلی استایرن چیست ؟

در ادامه و پیش از پرداختن به نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن به موارد کاربرد پلی استایرن خواهیم پرداخت . پیش از این نیز ، اشاره شد موارد استفاده از این محصول بسیار گسترده و در حیطه های متنوعی می باشد . در ادامه به برخی از این موارد اشاره می نماییم ؛

 

  • استفاده به عنوان عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی در ساختمان سازی
  • استفاده در صنعت اسباب بازی کودکان
  • کاربردی به عنوان ضربه گیر در صنایع بسته بندی
  • کاربرد در صنعت ماشین سازی
  • قابل استفاده در صنعت راه و جاده سازی
  • قابل استفاده در صنعت لوازم خانگی
  • کاربرد در صنعت لوازم بهداشتی

 

پیش از این نیز ، ذکر شد موارد کاربرد و استفاده از پلی استایرن بسیار فراوان و گسترده می باشد . همین امر ، دلیلی بر افزایش محبوبیت این محصول بوده و هر روزه شاهد افزایش استقبال از این متریال در صنایع مختلف باشیم . در بخش بعدی به بررسی مزایای این محصول خواهیم پرداخت .

مزایای بلوک های پلی استایرن چه می باشد ؟

مزیت های بلوک های پلی استایرن بسیار فراوان است و با رعایت نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن نیز ، به حداکثر میزان خود می رسد . اصلی ترین مزیت بلوک های پلی استایرن مقاومت بسیار بالای این بلوک ها در برابر حرارت ، رطوبت ، ضربه و صوت است .

پایین بودن وزن بلوک های پلی استایرن باعث سبک سازی وزن ساختمان ها می شود که ، نتیجه این امر مقاومت ساختمان ها در برابر ضربه و عوامل طبیعی مانند زلزله می گردد . حمل و نقل بسیار سریع و راحت بلوک های پلی استایرن نیز از دیگر مزایای این بلوک ها می باشد .

این بلوک ها دارای روش نصب ساده ای هستند و به همین دلیل ، نیازی به متخصص برای اجرای بلوک ها نیست . علاوه بر ، این مزیت های فوق العاده این بلوک ها ، با رعایت موارد ایمنی برای بلوک های پلی استایرن ، می توان از سایر مزایای این بلوک ها بهره مند گردید .

مزایای بلوک های پلی استایرن چه می باشد ؟

 

نکات و اصول ایمنی بلوک های پلی استایرن چیست ؟

به هنگام نیاز به استفاده از بلوک های پلی استایرنی نیاز است تا ، با برخی از نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن آشنایی کافی داشته باشیم . اطلاع از این نکات ایمنی به فرد کمک می کند تا ، در هنگام خرید و استفاده از این بلوک ها بیشترین بهره را ، از این محصول داشته باشد ؛

 

  • بلوک های کند سوز پلی استایرن : در واقع این بلوک ها در دو نوع کند سوز و یا دیر سوز و بلوک های قابل اشتعال موجود هستند . دقت داشته باشید تنها بلوک های کند سوز قابل استفاده در مصارف ساختمانی می باشند .
  • ظاهر بلوک های پلی استایرن : بلوک های پلی استایرن حتما باید از ظاهری سالم ، یک دست و یکنواخت برخوردار باشند . در غیر این صورت ، از خرید بلوک ها خودداری نمایید .
  • اندازه بلوک ها در سقف : اندازه استاندارد بلوک های پلی استایرن در سقف سازه حتما باید سی سانتی متر باشد و استفاده از بلوک های زیر این اندازه استاندارد و مجاز نمی باشد .

کلام پایانی

نکات ایمنی در مورد بلوک های پلی استایرن محدود به موارد اشاره شده در این مطلب نمی باشند . شما برای اطلاع از تمامی این نکات و همچنین ، خرید بلوک های پلی استایرن استاندارد می توانید به مجموعه آفر فوم مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods