پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی

کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی

چکیده محتوا

کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی

کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی بسیار گسترده بوده و در پروژه های عمرانی کوچک تا بزرگ از آن استفاده می شود . این قالب های سقفی همانند وافل ها ، برای اجرای سقف تیرچه بلوکی به کار گرفته می شوند . در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با این متریال مدرن و جایگزین یونولیت سقفی آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید یونولیت سقفی

کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی چیست ؟

در نخستین بخش از این مقاله شما را با کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی و این مصالح سقفی آشنا خواهیم کرد . همانگونه که از نام این مصالح بر می آید ، این قالب به دلیل مزایای فراوانی که دارد به جای فوم سقفی به کار برده می شود تا کمبودهای ( هر چند کم ) یونولیت سقفی را رفع کند .

یونولیت سقفی به دلیل مزایای فراوانی مانند سبک سازی سازه ، جایگزین سقف های سنگین تیرچه بلوکی شده است . اگر می خواهید با یونولیت سقفی و ویژگی های آن آشنا شوید ، دیگر مقالات سایت آفر فوم را مطالعه کنید .

بزرگترین ایراد یونولیت سقفی این است ، که آب بتن را به میزان زیادی جذب نموده و این مسئله سبب کم‌ شدن مقاومت بتن پیش از هیدراتاسیون شدن کامل آن می گردد . این موضوع سلامت افرادی که بر روی سطح بتنی کار می کنند را به خطر می اندازد ؛ زیرا هر لحظه امکان شکستن بتن وجود دارد .

با توجه به این نقطه ضعف یونولیت سقفی ، قالب جایگزین آن روی کار آمد . در ادامه باید اضافه نمود ، که این متریال مدرن از پلیمر پلی اتیلن تولید شده است ؛ از این رو برش آن در هر سایزی بسیار آسان می باشد . از طرفی این مصالح یکبار مصرف نیست و با دفعات متعدد حدود 30 بار می توان آن را مجددا به کار گرفت .

این قالب در دو نوع قالب وافل یا قالب لایت فرم وجود دارد ، که کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی در هر نوع با توجه به نوع تیرچه بتنی مشخص می گردد . قالب لایت فرم برای تیرچه بتنی پیش ساخته ، به کار گرفته می شود ، زمانی که تیرچه بتنی در محل پروژه آماده و ریخته می شود ، از قالب وافلی استفاده می گردد .

کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی چیست ؟

مزایای قالب جایگزین فوم سقفی

حال که با قالب جایگزین یونولیت سقفی آشنا شدید ، در این بخش از مقاله کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی ، در مورد مزایای ات صحبت می کنیم . مزیت های این مصالح عبارتند از ؛

  • نصب قالب جایگزین سقفی خطر آتش سوزی سقف را به حداقل می رساند‌ .
  • ‌قالب جایگزین فوم سقفی سازگار با طبیعت بوده و قابل بازیافت است .
  • این متریال ، آلودگی زیست محیطی که در پی انتشار ذرات یونولیت پدید می آید ، را نخواهد داشت .‌
  • این قالب مزیت تحمل بار بسیار بالایی دارد و بر عکس یونولیت احتمال شکستن آن در زیر پای کارکنان صفر است .
  • در صورتی که سایز تیرچه استاندارد نباشد ، می توان عرض قالب های جایگزین فوم را کم نمود .
  • از آنجایی که این قالب بر پایه پلاستیک نیست ، به بتن نمی چسبد و به روغن کاری نیاز ندارد .

حال که درک نمودید مزایای این مصالح چیست ، در بخش پایانی مقاله کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی با ما باشید ، تا با نحوه خرید و قیمت این محصول آشنا شوید .

مزایای قالب جایگزین فوم سقفی

خرید و قیمت قالب جایگزین فوم سقفی

 در این بخش از مقاله کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی شما را با قیمت و نحوه خرید این محصول آشنا می کنیم . قالب جایگزین فوم سقفی نیز همانند هر محصول دیگری در انواع مختلف و توسط برندهای گوناگونی تولید می شود . برند محصول و نوع آن در زمان خرید مهم و بر قیمت آن تأثیر می گذارد .

همانگونه که در بالا نیز توضیح دادیم ، نوع قالب را باید بر اساس نوع تیرچه بتنی انتخاب نمایید . البته در زمان خرید به کیفیت محصول نیز توجه کنید و قیمت را با کیفیت محصول مقایسه کنید . هیچ گاه یک محصول بی کیفیت را به صرف ارزان بودن انتخاب کنید .

خرید و قیمت قالب جایگزین فوم سقفی

سخن پایانی

مقاله کاربرد قالب جایگزین فوم سقفی توسط تیم مهندسی آفر فوم گرد آوری شده است . شرکت آفر فوم از شرکت های سرشناس ایرانی در زمینه تولید انواع فوم و یونولیت ، قالب جایگزین فوم سقفی با کیفیت ، درجه یک و استاندارد می باشد .

این شرکت تمام محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی و ملی تولید نموده و بدون دخالت واسطه و با قیمت رقابتی در فروشگاه اینترنتی آفر فوم عرضه می کند .

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید یونولیت ورقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods