پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف چیست؟

یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف چیست؟

چکیده محتوا

یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف چیست؟

یونولیت شانه تخم مرغی را می‌ توانیم، از جمله پرکاربردترین یونولیت‌ ها در ساختمان سازی معرفی کنیم. ممکن است تاکنون نام این یونولیت‌ ها را نشنیده باشید.

باید بگوییم که این محصولات نقش مهمی در حفظ و افزایش گرمایش محیط داخلی ساختمان دارد و می‌ توانیم، این تجهیزات را از جمله جدیدترین راهکارها برای حفظ گرمای ساختمان و پیشگیری از اتلاف آن معرفی کنیم.

با به کار بردن یونولیت‌ های شانه تخم مرغی در کف ساختمان می‌ توانید، تا حجم زیادی از اتلاف انرژی و افزایش هزینه‌ های مختلف جلوگیری کنید. اگر می‌ خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این امر کسب کنید، بهتر است تا پایان این بخش همراه ما باشید.

 

یونولیت شانه تخم مرغی چیست؟

اگر بخواهیم یونولیت شانه تخم مرغی را به زبان ساده توضیح بدهیم باید بگوییم که این فوم ها از مواد اولیه پلی استایرن در اندازه‌ های ۱۰۹*۶۹ تولید می‌ شوند. طراحی این فوم‌ ها به گونه‌ای است، که نصب و اجرای آنها را دقیق و راحت کرده و در نتیجه نصب آنها سبب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌ شود.

این فوم‌ ها به گونه‌ای طراحی می‌ شوند، که زبانه‌ های کناری در یکدیگر قفل شده و سطحی یک دست و یکپارچه به وجود می‌ آورند.

در حالت طبیعی و استاندارد ارتفاع این یونولیت‌ ها ۴.۵ میلی‌متر است که به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و از خارج شدن حرارت و گرما جلوگیری می‌ کنند. در حال حاضر علاوه بر کف سالن می‌ توان، از این یونولیت خاص اطراف انواع لوله‌ های ۵ لایه به منظور حفظ انرژی و پیشگیری از هدر رفتن گرمای آنها استفاده کرد.

یونولیت شانه تخم مرغی چیست؟

مزایای استفاده از یونولیت شانه تخم مرغی کدام است؟

جالب است بدانید استفاده از یونولیت شانه تخم مرغی مزایای گسترده و فراوانی دارد و به دلیل همین مزیت‌ ها امروزه استفاده از آنها گسترش زیادی یافته است. در ادامه مهم ترین مزیت‌ های این فوم‌ ها را به شما معرفی می‌ کنیم:

  • نسبت به دیگر عایق‌ های حرارتی و صوتی از قیمت کمتری برخوردار بوده و استفاده از آن سبب کاهش هزینه‌ ها می‌ شود.
  • مقاومت فراوانی در برابر آتش سوزی و حریق دارد.
  • از هدر رفتن انرژی و گرمای ساختمان جلوگیری کرده و سبب افزایش بازدهی سیستم‌ های گرمایشی می‌ شود.
  • اتصال راحتی داشته و نصب آن نیاز به تخصص زیادی ندارد.
  • با اکثر کفپوش‌ ها سازگاری داشته و می‌ توان، آن را با خیال راحت روی بیشتر کفپوش‌ ها نصب کرد.
  • با استفاده از یونولیت شانه تخم مرغی شما می‌ توانید، به راحتی لوله‌ ها را جایگزینی کرده و محدودیتی برای نصب لوله‌ ها وجود ندارد.
  • استفاده از آنها دوستدار محیط زیست بوده و برای انسان یا دیگر جانداران ضرری ندارد.

بیشتر بخوانید

در چه ساختمان‌ هایی می‌ توان از یونولیت شانه تخم مرغی استفاده کرد؟

استفاده و نصب یونولیت شانه تخم مرغی محدودیتی نداشته و شما می‌ توانید، از آن در ساختمان‌ های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشگاه‌ ها، کارگاه‌ ها، کارخانه‌ ها، تولیدی‌ ها و…. استفاده کنید.

به دلیل اینکه این یونولیت‌ ها نصب و کاربرد راحتی داشته، در نتیجه می‌ توان، در تمامی مکان‌ ها با خیال راحت از آنها استفاده کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمود. البته جالب است بدانید این محصول به عنوان یک عایق صدا و عایق رطوبت نیز در نظر گرفته می شود.

 

قیمت خرید یونولیت شانه تخم مرغی چقدر است؟

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی نسبت به بیشتر عایق‌ ها بسیار مناسب‌ تر بوده، به طوری که شما حتی با بودجه کم نیز می‌ توانید آنها را نصب کنید.

در صورتی که در مناطق سردسیر زندگی می‌ کنید، یا می‌ خواهید هزینه‌ های مصرفی را در فصول سرد سال کاهش دهید، توصیه ما به شما خرید و نصب یونولیت از نوع شانه تخم مرغی با قیمت و هزینه بسیار کم و اقتصادی است.

البته نرخ دقیق آنها به مواردی مانند وزن، ابعاد خرید، زمان خرید، نوسانات بازار، میزان تراکم و برند سازنده بستگی دارد، اما در حالت کلی این محصولات قیمتی مناسب دارند.

 

قیمت خرید یونولیت شانه تخم مرغی چقدر است؟

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد یونولیت شانه تخم مرغی صحبت کردیم و اهمیت آن را شرح دادیم. در صورتی که می‌ خواهید بهترین و مرغوب‌ ترین نوع یونولیت‌ های کف و یونولیت‌ های شانه تخم مرغی را خریداری کنید می‌ توانید این محصول را از گروه تولیدی آفر فوم سفارش دهید.

مجموعه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع یونولیت‌ های ورقه‌ای، کف و سطحی است و می‌ تواند محصولاتی باکیفیت، ماندگار و ارزان را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods