پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرپا وارن چیست؟

خرپا وارن چیست؟

چکیده محتوا

خرپا وارن چیست؟

آیا شما با خرپا ها آشنا هستید؟ همان سازه ای که شکلی چون مثلث داشته و در دنیای عمران کاربردی شایان دارد! توجه داشته باشید، که این سازه توان تحمل نیروی فشاری و کششی وارده را دارد. مثلاً می توانیم، به نیروی وارده در نتیجه بلایای طبیعی اشاره کنیم. در اینکه خرپا وارن چیست؟

بهتر است، بگوییم؛ یکی از بی آلایش ترین سازه ها در برابر بار محسوب می شود! البته در بررسی قیمت باید به یک نکته اشاره کنیم‌. این مسئله که قیمت مقطع فولادی بر روی قیمت خرپا ها اثرگذار است. زیرا آنها از فولاد ساخته می شوند. حال شما می توانید، در ادامه این نوشتار از ما همراه مان بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

با خرپا بیشتر آشنا بشوید!

به دور از آنکه خرپا وارن چیست؟ بهتر می باشد، در ارتباط با شکل ظاهری و ویژگی آنها به صورت کلی صحبت کنیم. اگر که به شکل ظاهری خرپا نگاه بی اندازید، با اشکالی مثلثی رو به رو خواهید شد. آنها توانایی تحمل نیروی فشاری و همچنین کششی وارده را دارند.

به غیر از آنکه خرپا وارن چیست؟ آنها از اعضایی متفاوت تشکیل شده و به منظور رویارویی با فشار بیرونی کاربرد دارد. معمولا بیشترین کاربردشان در طراحی و ساخت دهانه هایی بزرگ خلاصه می شود. توجه داشــته باشید، که اگر شما برای سازه از خرپا ها استفاده کنید، قطعاً به مواد اولیه کمتری نیاز داشته و در استخدام نیروی کار صرفه جویی خواهید کرد.

در ارتباط با سیستم تشکیل دهنده خرپا ها هم در نظر داشته باشید، که کاملا به همدیگر وصل بوده و با توجه به سازه اصلی توان تحمل بار را خواهد داشت. حال ما در ادامه متن به سوال شما یعنی آنکه خرپا وارن چیست؟ پاسخ خواهیم داد. پس همچنان با ما همراه بوده و پاسخ پرسش خود را به دست آورید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

خرپا وارن را بشناسید!

اغلب از آن در ساخت پل ها استفاده می شود. در رابطه با طراحی اش باید بگوییم، که به سال 1848 باز می گردد. چنین به نظر می آید، که توسط شخصی انگلیسی به نام جیمز وارن کشف شده است! البته او بیشترین تمرکز خود را بر روی شیوه کار ساختن گذارده بود. وارن در گستره جهان محبوب شناخته شده و نمونه هایی از آن در اقصی نقاط جهان به چشم می خورد.

در اینکه خرپا وارن چیست؟ باید بگوییم؛ از مثلث هایی دو طرفه تشکیل شده و بارِ وارده را در تمامی بخش های پل توزیع می کند. توجه داشته باشید، که در زمان گذر اتومبیل یا ماشین سنگین از روی پل نیروی وارده از بار گذرا به تنش تبدیل می شود.

خرپا وارن را بشناسید!

در واقع آنها به عنوان یک آفرینش در دنیای معماری معرفی می گردد! در واقع آن برای توزیع برابر فشار و تنش ها طراحی شده است. حال آنکه مثلث هایی به همدیگر وصل گردیده آنها را به چهارچوبی محکم و استوار تبدیل نموده است. در رابطه با اینکه خرپا وارن چیست؟ اشاره کنیم، علاوه بر پل ها از این مصالح در جرثقیل ها و آپارتمان ها بهره گیری می شود.

به کار گیری خرپا وارن در ساخت پُل ها

می توان از آن در راستای ساخت پل های پوستی یا بالسا و چوب خیزران بهره گرفت. چرا که انتخاب بسیار محکمی بوده و آن نیز توانسته است، امتحان خود را پس بدهد. کاری که به هنگام استفاده از خرپا وارن بایست انجام بشود، قرار دادن آکوردها و چسب زدن به اعضای خرپا و در نهایت به هم چسباندن آنهاست.

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در آفر فوم به بررسی این مسئله که خرپا وارن چیست؟ پرداختیم. همانطور که گفتیم، آنها از مثلث هایی در کنار هم تشکیل گردیده است. کاری که انجام می دهد، توزیع بار در نقاط گوناگون پل بوده و تحمل فشار وارده را بر عهده خود دارد.

امیدواریم که به خوبی با این نوع از خرپا ها آشنا شده باشید. البته شما عزیزان در صورت وجود سوالاتی بیشتر امکان تماس با ما را خواهید داشت. قطعا کارشناسان ما بهترین پاسخ گوی به پرسش های شما در این حیطه خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods