پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در بابل

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در بابل

چکیده محتوا

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در بابل

یونولیت سقفی در بابل به دلیل خواص منحصر به فرد خود ، به یکی از مصالح اصلی در صنعت ساختمان تبدیل شده است . انواع مختلفی از یونولیت در بازار وجود دارد ، بنابراین پیش از خرید یونولیت سقفی باید بدانید که چه ویژگی ‌هایی دارد و کدام نوع ان برای هدف شما بهینه است .

آشنایی با یونولیت سقفی در بابل

یونولیت یا فوم پلی استایرن از کف کردن مواد اولیه ورودی (پلیمر‌ها) تحت تأثیر بخار آب اشباع تولید می‌شود . این کار باعث افزایش حجم پلیمر‌ها تا پنجاه برابر شده و ساختار سلولی ظریفی در داخل هر یک از آنها ایجاد می‌کند .

دانه‌های فوم شده در یک بلوک فشرده جوش داده شده و سپس در ابعاد جداگانه برش داده می‌شوند . وزن حجمی حاصل از پلی استایرن منبسط شده بین 10 تا 35 کیلوگرم بر متر مکعب متغیر است . یونولیت سقفی در بابل بیشتر در صنعت ساخت و ساز به ویژه برای کف ، نما و سقف‌های تخت استفاده می‌شود .

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

مشخصات یونولیت سقفی در بابل

یونولیت سقفی در بابل عایق صوتی و دمایی بالایی دارد ؛ از این رو در ساختمان‌های مدرن برای جلوگیری از اتلاف دما و عدم ورود و خروج صدا ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

یونولیت سقفی خاصیت ارتجاعی بالایی دارد و ضربه‌ها را به راحتی جذب می‌کند . این امر خطر ایجاد ترک در پوشش‌ها را به دلیل انقباض و انبساط مواد و عناصر ساختاری کاهش می‌دهد . این متریال در دمای معمولی پایداری ابعادی بهتری دارد .

یونولیت سقفی با محیط زیست سازگار و قابل بازیافت است ، حاوی هیچگونه مواد سمی و مضری برای طبیعت نمی‌باشد و در صورت رها شدن و معیوب بودن مجددا به کارخانه باز گردانده شده تا محصولات جدیدی با آن ساخته شود .

یونولیت سقفی همانند سایر پلی استایرن‌های منبسط شده در برابر فشار مقاومت بالایی دارد ؛ ازاین رو گزینه بسیار مناسبی برای صنعت ساخت و ساز است .

مشخصات یونولیت سقفی در بابل

خرید یونولیت سقفی در بابل

یونولیت‌ها در بازار تنوع بسیار بالایی دارند و پیش از خرید باید هر نوع از یونولیت‌ها و ویژگی‌های آن را بشناسید تا یونولیت انتخاب شده کاملا متناسب با نیاز شما باشد .

پیش از خرید یونولیت ابتدا باید انواع آن را بشناسید و نوع یونولیت را با توجه به کاربرد خود انتخاب کنید . یونولیت‌ها در انواع فشرده با وزن سنگین ، یونولیت مورد تایید سازمان تحقیقات مسکن و ساختمان ، یونولیت دیواری ، سه بعدی ، تیرچه کرومیت وجود دارد و هر یک از این انواع در سایز‌های مختلف عرضه می‌شوند .

موضوع مهم دیگر در خرید یونولیت سقفی در بابل در نظر گرفتن فشردگی و چگالی یونولیت است . هر یونولیت با توجه به مقدار فشردگی و چگالی ، در نقاط مختلفی به کار گرفته می‌شود .

در زمان خرید یونولیت به وزن و دانسیته آن نیز توجه کنید ، برای استفاده از یونولیت در سقف باید از یونولیت با وزن بالا و دانسیته بالا استفاده کرد .

در زمان خرید یونولیت ، ظاهر آن را هم در نظر بگیرید ، یونولیت‌هایی با بافت یکدست‌تر و منسجم‌تر ، کیفیت و مقاومت بیشتری دارند .

فاکتور پایانی انتخاب یونولیت سقفی بر اساس قیمت است ، بدیهی است که یونولیت‌هایی بی نشان تجاری و نامرغوب نسبت به یونولیت‌هایی با برند سرشناس و با کیفیت قیمت ارزان‌تری دارند .

یونولیت‌هایی که دانسیته و فشردگی بالایی دارند ، اغلب قیمت گرانتری دارند . تنها راه خرید یونولیت با کیفیت با قیمت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده همانند آفر فوم است .

قیمت یونولیت سقفی در بابل

قیمت یونولیت سقفی در بازار بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد . دو عامل مهم در قیمت یونولیت سقفی در بابل عایق حریق بودن و میزان دانسیته این متریال است . هر چه که میزان فشردگی و دانسیته بالاتر باشد ، قیمت یونولیت نیز گرانتر خواهد بود .

یونولیت‌های عایق در مقابل حریق قیمت بیشتری از یونولیت‌های قابل اشتعال خواهند داشت . البته یونولیت با داشتن دو فاکتور دانسیته بالا و ضد اشتعال دوام و کارآمدی بیشتری خواهد داشت که استفاده از آن به مرور در هزینه‌های بسیاری صرفه جویی خواهد کرد .

در پایان

یونولیت سقفی تولید شده یک ماده اثبات شده و با دوام بوده که با توجه خواص عالی آن در تمام کشورهای دارای صنعت ساخت و ساز توسعه‌یافته استفاده می‌شود .

تیم تولید کننده این محصول در حال حاضر طیف گسترد‌ه‌ای از این ماده را برای مصارف گوناگون در ساختمان تولید می‌کند . از جمله محصولات با کیفیت شرکت آفر فوم می‌توان به یونولیت SG Combi برای سقف‌های مسطح ، ISOVER Twinner برای نما ، ISOVER Stepcross برای عایق بندی اتاق زیر شیروانی و X-Tram برای عایق کاری مضاعف ، اشاره کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods