پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه

چکیده محتوا

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه

به دلیل شرایط خاص و موقعیت جغرافیایی شهر شیرگاه، خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه بسیار مورد توجه قرار دارد. این مصالح به دلیل مزایای زیادی که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امروزه فوم و یونولیت ساختمانی در بخش های مختلف ساخت و ساز کاربرد دارند، از این رو بازار خرید و فروش آن ها بسیار پر رونق شده است.

دلیل استفاده از این محصولات چیست؟ چرا افراد ترجیح می دهند از این مصالح استفاده کنند؟ در ادامه قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم.

کاربرد فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه

در ادامه خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه قصد داریم به کاربردهایی که این مصالح در ساختمان سازی امروز دارند، اشاره کنیم.

مزایای مختلف فوم و یونولیت موجب شده، که فعالان حوزه ی ساخت و ساز به این محصولات توجه زیادی داشته باشند. مهمترین ویژگی این مصالح که باعث محبوبیت آن شده است، سبک وزن بودن آن ها می باشد، که باعث می شود بار مرده ساختمان به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه علاوه بر ایجاد و افزایش امنیت سازه ها در برابر زلزله، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

استفاده از این مصالح باعث می شود که مقاومت ساختمان به میزان زیادی در برابر زلزله افزایش پیدا کند. با استفاده از یونولیت ها سقف و دیوارها را در ساختمان ها می سازند.

ویژگی های خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه

  • با توجه به اهمیت استفاده از فوم و یونولیت در ساختمان سازی قصد داریم به معرفی ویژگی های این محصولات بپردازیم.
  • فوم و یونولیت های ساختمانی از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند.
  • این محصولات دارای قابلیت عایق شدن هستند، در برابر رطوبت، گرما و سرما از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • یونولیت ها در برابر صوت مانند یک عایق قوی عمل می کنند.
  • نصب، اجرا و حمل و نقل یونولیت ها بسیار آسان می باشد.
  • استفاده از یونولیت باعث می شود، که در دیگر مصالح ساختمانی به میزان زیادی صرفه جویی به عمل بیاید.
  • این مصالح از قابلیت بازیافت و طول عکر زیادی برخوردار می باشد.
  • استفاده از این مصالح باعث می شود سرعت ساخت و ساز به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

مقاله پیشنهادی: یونولیت کرومیت

انواع یونولیت

برای خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه باید بدانید که یونولیت ها انواع مختلفی دارد، که افراد بر اساس نیاز خود باید آن ها را خریداری کنند.

یکی از انواع یونولیت ها نوع فشرده ی آن می باشد، این مدل یونولیت از چگالی بالایی برخوردار است، با توجه به وزن سنگین تری که دارد، از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

یکی از پرکاربردترین انواع یونولیت ها نوع سقفی آن ها می باشد، این نوع یونولیت در قالب بلوک های مکعب شکلی تولید می شوند، که در طرح و اندازه های مختلفی به بازار ارائه می شوند. یونولیت های دیواری نوع دیگری از فوم های ساختمانی هستند، که از آن ها برای ساخت دیوارها استفاده می شود.

یکی از مهمترین دلایل خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه مقاومت بالای این محصولات در برابر حرارت و رطوبت می باشد. علاوه بر این یونولیت ها به صورت آنتی باکتریال بوده، در برابر نفوذ حشرات و میکروب ها بسیار مقاوم می باشند.

این مصالح با محیط زیست دوست هستند، به راحتی بازیافت شده و بر روی محیط اطراف خود تاثیر منفی نمی گذارند. یونولیت ها بسیار سبک و قابل حمل می باشند، در مقابل ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این مصالح در ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شوند.

در هنگام انتخاب یونولیت ها باید نهایت دقت را داشته باشید. به دلیل رطوبت بسیار زیاد خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم خرید فوم و یونولیت ساختمانی در شیرگاه را به شکل مختصر مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از یونولیت در امر ساختمان سازی به دلایل مختلفی انجاممی گیرد. در هنگام خرید فوم و یونولیت ساختمانی لازم است، برندهای معتبر را انتخاب کنید.

گروه آفر فوم به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های داخلی انواع یونولیت می باشد، که می توانید پیش از خرید از تجربه های کارشناسان فروش این گروه نهایت استفاده را ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods