پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در قائم شهر

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در قائم شهر-وب سایت آفر فوم

چکیده محتوا

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در قائم شهر

با پیشرفت های زیادی که از چند سال اخیر در صنعت ساختمان سازی دیده می شود باعث شده ساخت و ساز به کاری ساده تری نسبت به سال های قبل تبدیل شود .یکی از مهم ترین محصولاتی که در همه جای دنیا از اصلی ترین مصالح ساختمان سازی به شمار می آید یونولیت سقفی است .یونولیت سقفی در قائم شهر به علت داشتن مزیت های بسیار زیادی از پر فروش ترین محصولات مورد نیاز ساختمان سازی شناخته شده است .

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

مشخصات یونولیت سقفی در قائم شهر

یونولیت در صنایع مختلف مثل صنعت ساختمان سازی کاربرد های بسیاری دارد . امروزه به دلیل اهمیت بالای کاهش وزن ساختمان ها و افزایش مقاومت آن ها یونولیت ها بیش از پیش طرفدار دارد .

یونولیت ها به دلیل داشتن وزنی بسیار کم و مقاومت بالا در کاهش وزن سازه ها بسیار تاثیر گذار هستند .

ساخت یونولیت سقفی در قائم شهر از ماده ای به نام پلی استایرن انجام می شود و رنگی سفید دارد . این محصول به نام پلاستوفوم است که در ایران به اسم فوم سقفی و یونولیت می شناسند و از یونولیت ها به عنوان بلوک سقفی استفاده می کنند که بسیار سبک و با دوام است .

اولین بار یونولیت در سال 1840 به دست دانشمندی به نام ادوارد سیمون که زاده آلمان بود کشف شد .

مزایای یونولیت سقفی در قائم شهر

مزیت های یونولیت سقفی به قدری زیاد است که معایب جزعی آن به چشم نمی آید این محصول ویژگی های بسیار گسترده ای دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم .

  • عایق بسیار عالی در برابر امواج صوتی ، گرما ، سرما ، رطوبت دارد
  • حمل و نقل یونولیت به دلیل وزن بسیار ناچیز آن ساده و بی دردسر است
  • طول عمر بالایی دارد
  • به هیچ عنوان پوسیده نمی شود
  • مصرف مصالح ساختمانی با وجود یونولیت بسیار کاهش می یابد
  • در زمان استفاده از یونولیت هزینه های ساخت و ساز نیز به شدت کاهش می یابد
  • یونولیت ها مانند دیگر مصالح ساختمانی ضایعات ندارد

خرید یونولیت سقفی در قائم شهر

خرید یونولیت سقفی در قائم شهر و یا دیگر شهر ها هم به شیوه اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است . اما امروزه به دلیل وجود بیماری های ویروسی خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری بیش تر است و شما عزیزان می توانید از سایت آفر فوم اقدام به خرید کنید .

در این سایت قیمت محصولات به روز هستند و تمامی مشخصات یونولیت ها در زیر تصویر محصول مورد نظر نوشته شده است تا مشتری به راحتی و بدون سردرگمی بتواند انتخاب خود را انجام دهد .

همچنین در زمان وجود هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را در کم ترین زمان دریافت نمایید . مشاورین و پشتیبانی شبانه روز پاسخگو شما عزیزان هستند .

قیمت یونولیت سقفی در قائم شهر

یونولیت سقفی در قائم شهر کاملا منصفانه به فروش می رسد و قیمت تمامی محصولات یونولیت بر اساس کیفیت و استاندارد های لازم تعیین می شود .

در یونولیت ها ابعاد و اندازه آن و همچنین وزن آکاسیف متفاوت است که می توانید قیمت دقیق محصول مورد نظر را قبل از خرید در زمان تماس با مجموعه بپرسید و آگاه شوید .

یونولیت سقفی در برابر آتش و حرارت بالا تا چه حد مقاوم است ؟

یونولیت ها مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت بالا و همچنین آتش مستقیم دارند .

به طور کلی یونولیت ها را نسوز یا کند سوز می نامند چرا که برای تولید آن ها از مواد خاصی که موجب ضد حریق شدن یونولیت ها می شود استفاده می کنند .

یونولیت سقفی در قائم شهر حدودا به مدت بیست دقیقه می تواند در برابر آتش مقاومت کند و بعد از گذشت زمان و آتش گرفتن یونولیت شعله ور نمی شود بلکه کم کم ذوب شده و هیچ گونه دود از خود منتشر نمی کند .

کلام آخر

تولید کنندگان در قائم شهر با پیشرفته ترین دستگاه ها اقدام به تولید یونولیت سقفی در قائم شهر در ابعاد و اندازه های مختلف کرده اند .

ارسال یونولیت از تولیدی های این شهر در کم ترین زمان به سراسر کشور انجام می شود .

قبل از خرید محصول مورد نظر به این نکته توجه داشته باشید که از کارشناسان مجوز استاندارد ملی ایران را برای اطمینان دریافت کنید و سپس بعد از استعلام خرید خود را انجام دهید . در حال حاضر آفر فوم یک مرکز معتبر برای خرید این محصول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods