پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

خرید یونولیت نبشی

چکیده محتوا

خرید یونولیت نبشی

یونولیت نبشی با هدف بسته بندی کالاها توسط کارخانجات انجام می گیرد .اگر قصد خرید یونولیت نبشی را دارید در این مقاله با ما همراه شوید تا با تمام جزئیات این محصول آشنا شوید .

خرید یونولیت نبشی-وب سایت آفرفوم

یونولیت نبشی چیست ؟

می توان گفت یونولیت نبشی نیز مانند یونولیت سقفی در دسته پلی استایرن های منبسط شده قرار دارد و همانند این یونولیت ، ویژگی عایق ضربه و رطوبتی دارد ، اما کارکرد آن فرق دارد ‌. خرید یونولیت نبشی توسط کارخانه داران به منظور محافظت از کالاهای با ارزش مانند یخچال ، ماشین لباسشویی ، تلویزیون ، ظروف شکستنی و … انجام می گیرد .

این محصول شکل L لاتین را دارد و با توجه به شکل ظاهری خود به ال پلاستوفوم نیز معروف است . در ادامه مطلب با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا می شوید ‌.

بخوانید: راهنمای محاسبه تعداد بلوک یونولیت

چگالی یونولیت نبشی

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید یونولیت نبشی ، توجه به چگالی آن است . چگالی این محصول با توجه به سفارش مشتری و کاربرد آن معین می شود . اگر یونولیت قرار باشد از کالاهای سنگین همانند یخچال محافظت کند ، قطعا باید چگالی بالایی داشته باشد .

در کل یونولیت های نبشی در چگالی بین 10 تا 30 کاربرد بیشتری دارند و تمام ویژگی های عایقی یونولیت مانند ضد ضربه و ضد رطوبت بودن را ارائه می دهند . این یونولیت ها در کنار کارآمدی بالا ، قیمت ارزان تری نیز نسبت به یونولیت هایی با چگالی 40 دارند .‌

ابعاد یونولیت نبشی

خرید یونولیت نبشی بدون توجه به سایز آن ، امکان ناپذیر است ‌. این محصولات اغلب در دو سایز یک یا دو متر تولید می‌ شوند .‌ عرض این محصول نیز ، بیشتر در سایز 3 تا 70 سانتی متر می‌ باشد . طول و عرض آن را باید با توجه به محصولی که قرار است یونولیت از آن محافظت کند ، انتخاب نمود . برای مثال برای بسته بندی یخچال فریز یونولیت نبشی با طول دو متر ایده آل است .

سایز یک متر این یونولیت پر کاربردتر از دیگری است ، البته در سال های اخیر به علت تنوع زیاد کالا ها و ابعاد آن ، این محصول در اندازه های مختلف بنا بر سفارش مشتریان تولید می شود ‌. عرض این محصول نیز به صورت سفارشی تا یک متر هم تولید می شود .

در نهایت در زمان خرید پلاستوفوم نبشی ، باید بر اساس وزن طول ، عرض و چگالی را تعیین کنید ، تا یونولیت به خوبی از عهده وظیفه حفاظتی خود بر بیاید وهیچ آسیبی به کالاها وارد نشود .

فشردگی یا ضخامت یونولیت نبشی

یکی دیگر از موارد مهم در خرید یونولیت نبشی ، توجه به فشردگی یا ضخامت این محصول است . بدیهی است که هر چه ضخامت ورق یونولیت بالاتر باشد ، قابلیت تحمل وزن و فشار بیشتری را دارد . رایج ترین ضخامت یونولیت نبشی 3 سانتی متر است که خواص عایقی این محصول را حفظ می کند و از نفوذ ضربه به کالا جلوگیری می کند .

قیمت یونولیت نبشی ال

قیمت این محصول از موارد مهمی است ، که در زمان خرید یونولیت نبشی نمی توان آن را نادیده گرفت . در واقع قیمت این فوم بر اساس ابعاد و چگالی آن تعیین می گردد . با بالا رفتن ضخامت و چگالی یونولیت نبشی ، قیمت آن نیز گران تر می شود ؛ زیرا میزان این دو تضمین کننده خواص عایقی و کیفیت محصول است .

خرید یونولیت نبشی

برای خرید یونولیت نبشی ، کافی است به‌ تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم ، توجه کنید تا محصول خریداری شده کاملا متناسب با نیاز شما باشد و به خوبی از کالاها مراقبت کند . با توجه به اینکه این محصول قرار است از کالاهای با ارزش و گرانبها محافظت کند ، بهتر است آن را از برندهای معتبر مانند آفر فوم خریداری کنید .

برای خرید محصولات این برند به سایت آن مراجعه نمایید ، محصول مورد نظر را یافته و با بررسی ویژگی ها و مشخصات ، آن را سفارش دهید .اگر هرگونه سوالی نیز راجع به نحوه خرید یا سفارش یونولیت سقفی دارید ، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .‌

سخن پایانی

با توجه به اهمیت این محصول در بسته بندی کالاها ، ترجیحا آن را از تولیدی های معتبر همانند آفر فوم خریداری کنید . این شرکت از تولید کنندگان با سابقه و خوش‌نام تولید انواع یونولیت در کشور می باشد .

این شرکت تمام‌ کالاهای خود را بر پایه دانش بالای متخصصین خود ، استانداردهای جهانی و فناوری های روز دنیا تولید می کند ؛ از این رو محصول نهایی کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد . برای خرید یونولیت نبشی نیازی نیست به کارگاه تولیدی یا واسطه ها ، مراجعه نمایید . بلکه خرید آنلاین این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت به آسانی میسر شده است ‌.

بخوانید: یونولیت کرومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods