پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

عوامل موثر بر قیمت یونولیت

عوامل موثر بر قیمت یونولیت

چکیده محتوا

عوامل موثر بر قیمت یونولیت

در این مقاله ما سعی بر آن داریم تا عوامل موثر بر قیمت یونولیت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم . به طور کلی می توان گفت که بیشترین عوامل موثر بر قیمت یونولیت ها میزان کیفیت و نیاز مصرف کنندگان می باشد .

از آن جایی که یونولیت ها نیز مانند دیگر محصولات تحت تاثیر نوسانات قیمت در بازار می باشند ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت یونولیت ها و همچنین سفارش و خرید این محصول از طریق مجموعه ی آسمان فوم اقدام نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوامل موثر بر قیمت یونولیت ، تا انتهای این مقاله همراه با ما باشید .

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

چه عواملی بر قیمت یونولیت های ساختمانی موثر است ؟

یونولیت های ساختمانی در مدت زمانی کوتاه توانسته اند مورد استقبال سازندگان ساختمان قرار گیرند . گفتنی است یونولیت ها ، انواع مختلفی داشته که هر کدام ، مشخصات منحصر به فرد خود را دارند . در ادامه به بررسی برخی از عوامل موثر بر قیمت یونولیت به صورت مختصر پرداخته ایم . پس با ما همراه باشید .

  • نوع و مدل یونولیت :

    یونولیت ها انواع مختلفی داشته که به سبب کاربردهایی که دارند ، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند . انواع یونولیت ها به شرح ذیل می باشد :

  • یونولیت های بسته بندی : معمولا به صورت ورقه ای نازک یا ضخیم می باشند اما می توانند به صورت سفارشی نیز برای خریداران ، تولید شوند .
  • یونولیت فشرده : کاربرد این نوع یونولیت ها معمولا در خورو سازی ، تولید درب و پنجره ، عایق کاری و … می باشد .
  • یونولیت سقفی : پر کاربردترین نوع یونولیت ، یونولیت سقفی می باشد که در سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد .
  • یونولیت دیواری : این نوع یونولیت ، خود دسته بندی های متفاوتی دارد که هر کدام نیز کاربرد مخصوص به خود را دارند .
  • دانسیته یونولیت :

    دانسیته ی یونولیت ، از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت یونولیت سفقی می باشد . چرا که دانسیته یونولیت ، تعیین کننده ی مشخصات فیزیک و شیمیایی این نوع مصالح می باشد . در واقع این ویژگی موجب ایجاد مشخصه های منحصر به فرد یونولیت ها می شود .

  • مواد اولیه یونولیت :

    یک محصول زمانی بهترین کیفیت را خواهد داشت که از مواد اولیه با کیفیت ساخته شود . برخی از تولید کنندگان جهت کسب سود بیشتر ، با ناخالصی های مختلف ، یونولیت ها را تولید می کنند . بنابراین جهت به دست آورده بالاترین بازدهی از یونولیت ها می بایست از فروشگاهی معتبر خریداری نمود . آسمان فوم مفتخر است که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه ساخته و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .

  • ابعاد یونولیت :

    از دیگر عوامل موثر بر قیمت یونولیت ، ابعاد یونولیت ها می باشند . یونولیت ها هم در اندازه های استاندارد هم به صورت سفارشی تولید می شوند .

  • اشتعال پذیری : یونولیت ها از نظر میزان اشتعال پذیری به دسته ی ذیل تقسیم می شوند :

  • یونولیت قابل اشتعال
  • یونولیت کند سوز ( لازم به ذکر است در این نوع یونولیت ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است . همچنین این نوع یونولیت ها با روش های به روز تولید شده که همین موضوع ، عامل بالا رفتن قیمت آن نیز به شمار می آید . )
  • ساختار یونولیت ها :

    هر چه ساخت یونولیت ها یکنواخت تر باشد ، نشان از کیفیت بالاتر آن ها در ساخت می باشد . از همین رو سبب شده تا قیمت یونولیت ها نیز بالاتر رود .

  • بازار فروش :

    میزان عرضه و تقاضا در بازار از عوامل موثر بر قیمت یونولیت می باشد . می توان گفت کار ساخت و ساز در فصل های بهار و تابستان معمولا بیشتر می باشد . از همین رو قیمت یونولیت ها ، به علت تقاضای بیشتر در این فصل ها ، بیشتر می باشد .

  • استاندارد بودن یونولیت ها :

    یونولیت هایی که دارای علامت استاندارد هستند از مزیت هایی چون طول عمر بالا در عین حال کیفیت بیشتر نیز برخوردار هستند . همین علت سبب شده تا قیمت آن ها نیز بیشتر باشد .

سخن پایانی

یونولیت ها در انواع مختلفی تولید شده که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند . همین ویژگی ها از عوامل موثر بر قیمت یونولیت می باشند . در هنگام خرید نیز باید به تمام عواملی که برقیمت این محصول موثر می باشند ، توجه نمود . جهت اطلاع از آخرین قیمت های یونولیت در بازار می توانید با مشاورین ما در مجموعه ی آسمان فوم از طریق راه های درج شده در همین وب سایت تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods