پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

قیمت دیوارپوش فومی

قیمت دیوارپوش فومی

چکیده محتوا

قیمت دیوارپوش فومی

با افزایش استقبال از این دیوارپوش‌ها ، اکثر افراد به دنبال یافتن قیمت دیوارپوش فومی هستند . از این رو بر آن شدیم تا مطلبی در مورد این دیوارپوش‌های فومی تهیه و‌گردآوری نماییم . تا ادامه مطلب دیوارپوش‌های فومی با ما همراه باشید تا ، نکات جالبی را در مورد این متریال پر طرفدار در اختیار شما قرار دهیم .

اخیرا دیوارپوش‌های فومی در دکوراسیون منازل و ادارات ، جایگزین کاغذهای دیواری و رنگ دیوار شده‌اند . این دیوارپوش‌های فومی معمولا دارای جنس پلاستیکی هستند و برای تغییر دکوراسیون سریع ، راه حل مناسبی به نظر می‌رسند .

بخوانید: خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در تهران

دیوارپوش فومی چیست ؟

 

برای آغاز مطلب قیمت دیوارپوش فومی ، ابتدا به سراغ معرفی این متریال پرکاربرد می‌رویم . دیوارپوش‌های فومی متریالی هستند ، که از نوعی فوم به نام پلی اتیلن ساخته می‌شوند و معمولا بافت آن به گونه‌ای می‌باشد که به دلیل داشتن منفذ ریز ، هوا درون آن جریان دارد .

همین امر باعث نرمی و حالت ارتجاعی این متریال یا همان دیوارپوش فومی می‌شود . حالت ارتجاعی این فوم به قدری است که با وارد کردن فشار به آن ، به داخل فرو می‌رود .

این دیوارپوش‌های فومی در طرح‌های تایل ، پنل و حتی رولی تهیه و روانه بازار می‌شوند . در هنگام تولید این متریال ، از نوعی چسب محکم در پشت آن استفاده می‌شود که این خود نوعی مزیت برای آن به شمار می‌رود که ، کار نصب آن را ، بسیار راحت و آسان می‌کند .

اخیرا کاربرد این دیوارپوش‌های فومی در دکوراسیون ادارات و به ویژه منازل ، رواج زیادی پیدا کرده است . طرح‌های متنوع و زیبا و قیمت مقرون به صرفه آن باعث شده تا ، افراد بیشتری به استفاده از این محصول روی بیاورند .

دیوار پوش فومی دارای مزایای بیشماری می‌باشد که در ادامه مطلب قیمت دیوارپوش فومی به آن‌ها می‌پردازیم . با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

دیوارپوش فومی چیست ؟

 

مزایای دیوارپوش فومی چیست ؟

در ابتدای مطلب قیمت دیوارپوش فومی ، ذکر شد که این نوع دیوارپوش‌ها برای دکوراسیون سریع استفاده می‌شوند . در عین حال می‌توان گفت که ، این دیوارپوش‌های فومی دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی هستند که در ادامه به شرح مختصری از آن‌ها خواهیم پرداخت ؛

  • کاربرد عایق صوتی را ، دارد .
  • نوعی عایق حرارتی می‌باشد .
  • نوعی عایق رطوبتی به شمار می‌رود .
  • نصب آن در عین حال که ، بسیار راحت و آسان بوده ، نیازی به نصاب ندارد .
  • دیوارپوش‌های فومی دارای وزن بسیار اندکی هستند .
  • حمل و نقل آن‌ها بسیار راحت است .
  • خاصیت ضد میکروب و آنتی باکتریال دارند .
  • قابلیت برش به وسیله چاقو ، قیچی و کاتر را دارند .
  • بهترین ویژگی و مزیت این دیوارپوش‌ها ، قابلیت شستشوی سریع و راحت آن‌هاست .
  • با داشتن ضخامت کم در حد چند میلی متر ، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند .
  • بهترین متریال برای به کارگیری در دیوارهای مهدکودک‌ها ، ادارات وحتی منازل به شمار می‌رود .
  • دارای ظاهر شیک و سه بعدی هستند .

 

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ، قیمت دیوارپوش فومی به نسبت ویژگی‌ها و‌مزایای زیاد آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تر از سایرمتریال‌های مشابه مانند رنگ و کاغذ دیواری است .

کاربردهای دیوارپوش فومی چیست ؟

 

اگر تاکنون با دیوارپوش فومی آشنایی نداشته باشید و برای شما کاربرد این محصول مبهم می‌باشد ، باید گفت که این دیوارپوش‌های فومی دارای کاربردهای متفاوتی هستند . یکی از کاربردهای این دیوارپوش‌ها در دکوراسیون منازل ، ادارات و سایر اماکن است .

برای تغییر دکوراسیون سریع منزل ، یکی از بهترین گزینه‌ها دیوارپوش فومی می‌باشد . زیرا ، علاوه بر اینکه قیمت دیوارپوش فومی بسیار اقتصادی بوده ، نصب آن‌ها نیز بسیار راحت بوده و نیازمند نصاب نمی‌باشد .

یکی دیگر از موارد کاربرد دیوارپوش‌های فومی ، استفا‌ده از این محصول بین کابینت‌های آشپزخانه است . اگر شما جزو افرادی باشید که به رنگ سفید و ساده بین کابینت‌ها علاقه دارید ، استفاده از این متریال به عنوان بین کابینتی شدیدا به شما توصیه می‌شود . زیرا که ، از نتیجه کار به طور حتم ، شگفت زده خواهید شد .

از این نوع دیوارپوش‌های فومی برای اتاق کودکان نیز ، می‌توانید استفاده کنید . خاصیت و ویژگی نرم و ارتجاعی این دیوارپوش‌های فومی باعث می‌شود تا در حین بازی کودکان و برخورد به دیوار ، صدمه‌ و آسیب جدی نبینند .

از طرفی قیمت دیوارپوش فومی بسیار مناسب است تا ، بتوان کل دیوارهای اتاق کودک را با دیوارپوش فومی پوشش داد و از مزیت آن استفاده کرد .

کاربردهای دیوارپوش فومی چیست ؟

 

طرح‌های دیوارپوش فومی موجود در بازار

 

دیوارپوش‌های فومی موجود در بازار واردات کشورهای چین و کره هستند که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی یافت می‌شوند . ناگفته نماند که ، دیوارپوش‌های فومی تولید ایران نیز در بازار یافت می‌شوند .

قیمت دیوارپوش فومی ساخت ایران به نسبت دیگر دیوارپوش‌های وارداتی از چین و کره بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر می‌باشد و حتی کیفیت آن نیز با دیوارپوش‌های وارداتی برابر است .

دیوارپوش‌های فومی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که طرح‌های زیر چند نمونه از این طرح‌ها هستند ؛

  • دیوارپوش فومی در طرح آجر که ، این طرح بسیار پرطرفدار می‌باشد .
  • دیوارپوش فومی با طرح گلبرگ
  • دیوارپوش فومی با طرح شش ضلعی
  • دیوارپوش فومی با طرح سنگ آنتیک
  • دیوارپوش فومی با طرح چوب
  • دیوار پوش فومی با طرح موج
  • دیوار پوش فومی با طرح مناسب کودکان
  • دیوارپوش فومی با طرح لوزی

قابل ذکر است که دیوارپوش‌های فومی در رنگ‌های متفا‌وتی نیز تهیه می‌شوند که شامل سفید ، طوسی ، مشکی ، زرد ، شیری ، شکلاتی و غیره می‌باشد .

البته طرح و رنگ بر قیمت دیوارپوش فومی تاثیری ندارد و صرفا جهت تنوع طرح و مطابق با سلیقه‌های متفاوت ، این محصول تولید و عرضه می‌شود .

کلام پایانی

در ابتدای مطلب ذکر شد که ، استفاده از دیوارپوش‌های فومی در سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده و دلیل این امر را می‌توان هم در تنوع طرح و رنگ این محصول ، هم در قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه آن یافت .

مجموعه آفرفوم تولید کننده انواع دیوارپوش‌عای فومی ، این محصول را در طرح‌های متنوعی و با کیفیت بسیار بالایی جهت کاربردهای متفاوت ، تهیه و تولید می‌کند . قیمت دیوارپوش فومی تولید شده در این مجموعه بسیار اقتصادی و نسبت به کیفیت محصول بسیار منصفانه است .

بخوانید: یونولیت سقفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods