پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

قیمت یونولیت سقفی 50

تفاوت فوم با بلوک

چکیده محتوا

قیمت یونولیت سقفی 50

قیمت یونولیت سقفی 50 برای افرادی که این‌ روزها در حال ساخت و ساز هستند ، با توجه به شرایط تورم حاکم بر بازار بسیار مهم هست . بدون آگاهی از قیمت این متریال ، نمی‌توانند به درستی بودجه‌بندی خود را مشخص کنند .

یونولیت سقفی 50 یکی از مصالح رایج در ساخت سازه‌های مدرن است که استفاده از آن به سبک‌سازی و عایق بودن ساختمان کمک می‌کند . در این مقاله با ابن متریال و قیمت آن بیشتر آشنا می‌شویم .

معرفی یونولیت سقفی 50

یونولیت سقفی 50 یکی از مصالح پر کاربرد در ساخت و سازهای مختلف است که اغلب به منظور عایق‌کاری و سبک ساختن سازه استفاده می‌شود .

منظور از یونولیت سقفی 50 ، یونولیتی با عرض 50 سانتی‌متر است که در تیرچه‌های بتنی و سفالی به کار گرفته می‌شود .

یونولیت سقفی 50 از انبساط گرانول‌های کروی در داخل قالب به دست می‌آید . در این فرآیند از عوامل خارجی مانند گرما و فشار برای اتصال مهره‌های پلی استایرن استفاده می‌شود .

با توجه به فرآیند تولید ومواد اولیه در دسترس ( متریال این ماده نفت خام است که در کشور ما به وفور یافت می شود ) ، قیمت یونولیت سقفی 50 در مقایسه با سایر محصولات مقرون به صرفه‌تر است .

ویژگی‌های یونولیت سقفی 50

یونولیت سقفی 50 ویژگی‌های بسیاری به غیر از وزن سبک و عایق بندی دارد . مجموع این ویژگی‌های مثبت سبب شده که این متریال در سازه‌های عمرانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد . در ادامه مطلب سایر ویژگی‌های این ماده را بیان خواهیم کرد .

یونولیت سقفی 50 مقاومت بالایی در برابر انجماد و ذوب دارد . این ماده به لطف عملکرد حرارتی عالی ، سبب بهره وری در مصرف انرژی خواهد شد ‌. این ماده در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد البته بهتر است نوع ضد آب آن را تهیه کنید .

یونولیت سقفی 50 نصب بسیار آسان و راحتی دارد که می‌توان آن را به ساده‌ترین روش برش داد و نصب نمود . از همه مهمتر این متریال یک ماده قابل بازیافت است که به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند .

یونولیت سقفی 50 بدون توجه به عوامل مکانیکی خارجی شکل خود را در طول زمان حفظ می‌کند . دوام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد ، که سبب کاربرد گسترده آن در سقف سازی و عایق کاری سقف شده است .

از این متریال سقفی می‌توان نه تنها در ساختمان‌های تجاری ، بلکه در ساختمان‌های مسکونی نیز استفاده کرد . در نهایت قیمت یونولیت سقفی 50 نسبت به سایر مصالح بسیار ارزان‌تر است .

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

خرید یونولیت سقفی 50

برنامه‌ریزی یک پروژه در مقیاس بزرگ فرآیندی است که نه تنها به زمان و منابع مالی نیاز دارد ، بلکه باید با آن توجه زیادی نیز داشت . به همین دلیل در زمان خرید باید به تمامی مشخصات فنی ارائه شده توسط سازنده بر روی بسته‌های یونولیت سقفی 50 توجه نمایید ‌.

پس از بررسی این مشخصات باید بررسی کنید که آیا محصولات با پروژه مورد نظر شما سازگاری دارند یا خیر ! مورد دیگری که باید در نظر بگیرید ضخامت لازم تخته یونولیت سقفی 50 است .

ضخامت یونولیت سقفی بر حسب سانتی‌متر بیان می‌شود و نشان دهنده درجه عایق است که تخته‌ها برای آن طراحی شده‌اند . در نهایت به قیمت یونولیت سقفی 50 نیز در زمان خرید توجه کنید .

در خرید یونولیت سقفی 50 به هیج وجه سراغ محصولات ارزان قیمت نامرغوب نروید ، بلکه یونولیت‌های سقفی با کیفیت مشابه را از لحاظ قیمت با هم مقایسه کنید .

یونولیت سقفی 50 را ترجیحا از فروشگاه‌های تخصصی مانند آفر فوم خریداری کنید . بسته به پروژه انجام شده این متریال را می‌توان در ضخامت‌های 2 سانتی‌متر ، 3 سانتی‌متر ، 5 سانتی‌متر و 10 سانتی‌متر خریداری کنید .

قیمت یونولیت سقفی 50

در این مقاله شما را با یونولیت سقفی 50 و ویژگی‌های آن آشنا نمودیم ، حال نوبت به قیمت ان می‌رسد . قیمت این متریال تحت تأثیر عواملی چون تولید کننده ، هزینه خط تولید ، کیفیت ، دانسیته و چگالی ، میزان عایق بندی ، ضخامت و … تعیین می‌گردد . برای آگاهی از قیمت یونولیت سقفی 50 به سایت آفر فوم مراجعه نمایید .

 

در پایان

برند آفر فوم یکی از برندهای معتبر و مجرب در تولید یونولیت سقفی است . این برند این محصول را در فروشگاه آنلاینی به همین نام به صورت کلی و جزئی به فروش می‌رساند . قیمت یونولیت سقفی 50 در این سایت اینترنتی به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها می‌باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods