پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت

هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت

چکیده محتوا

هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت

آیا می دانید، که هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت چقدر است! اصلاً تجهیزات مورد نیاز به راه انداختنِ این خط تولید چه خواهد بود! بسیاری از شما که قصد پای گذاشتنِ در این مسیر را دارید، در ارتباط با هزینه ها از ما می پرسید. به همین خاطر هم می باشد، که ما در ادامه این نوشتار از خود ضمن بررسی مختصری از پلاستوفوم شما را با هزینه های لازمه آشنا می کنیم.

پس شما عزیزان می توانید، به جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این نوشتار از خود همراه باشید. البته که شما دوستانِ محترم در صورتِ وجودِ سؤالات بیشتر امکانِ تماس با ما را خواهید داشت.

با پلاستوفوم بیشتر آشنا بشوید!

پیش از بررسی هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت بهتر است، کمی بیشتر با آن آشنا شویم. یونولیت را همگی می شناسید، درست است‌؟ حال آنکه نامِ دیگر آن پلاستوفوم می باشد! می دانستید؟ البته نامِ علمی اَش در پلی استایرن انبساطی خلاصه می شود. رنگی سفید داشته و بی اَثر تلقّی می گردد. شما می توانید، از آن به جهتِ عایق نمودنِ ساخت و ساز در مقابل سَر و صداهایی آزار دهنده یا حرارت و رطوبت استفاده بنمایید.

این ماده از فرآیند پتروشیمی حاصل می شود و کاربردهایی بی نهایت دارد. چرا که سبک وزن بوده و می تواند، بسیاری از خواسته های شما را اجابت کند. بگذریم‌! حال که شما به صورت مفید و مختصر با پلاستوفوم آشنا شدید، درباره نحوه تولید و هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت صحبت کنیم.

درباره نحوه تولید یونولیت

با ریختنِ مواد پلی استایرن درون قالب های مربوطه و انبساط گردیدنِ آن مواد پلاستوفوم تشکیل می شود. این ماده همانطورکه در قسمتِ فوقانی متن بیان شد، دارای ویژگی هایی بسیار و منحصر به فرد است. به عبارتی یونولیت ها یک پلیمر سفید رنگ بوده و از روندِ شیمیایی تولید می شود. چگالی آن بسیار پایین بوده و بلوک های یونولیتی دارای وزنِ بسیار متناسبی هستند. به دور از هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت بنا بَر این دلایل است، که افراد غالباً به جهتِ استفاده از یونولیت ها در ساخت و سازها رهسپار می شوند.

بیشتر بخوانید

نیز به دنبالِ آن هستند، که وزنِ کلّی ساختمان را کاهش بدهند. در قسمتِ رویه و زیرین پلی استایرن انبساطی یک ماده ای نسوز قرار خواهد گرفت، تا آن نیز در برابر آتش سوزی مستحکم شود. البته توجه داشته باشید، که بلوک های یونولیتی بیشتر از بیست دقیقه نمی توانند، در برابر آتش سوزی از خود مقاومت نشان بدهند. (منظور ما بلوک
یونولیتی کُند سوز است، که باید در ساخت و سازها مورد استفاده قرار بگیرد.)

برخی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای تولید یونولیت

ما قبل از بررسی هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت با شما در ارتباط با تجهیزات مورد نیاز به انجامِ این کار صحبت خواهیم نمود. بازهم شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • دیگ بخار.
  • سیستم سیلو.
  • ماشین آلات انتقال مواد.
  • ماشین آلات مربوط به قالب زنی.
  • انجام سیستم لوله کشی برای خط تولید.
  • تهیه ماشین آلات سی اِن سی! برای انجام بُرش ها.
  • ماشین مربوط به بازیافت برای گردآوری ضایعات و تبدیل دوباره آنها به گرانول.
  • ماشین آلات مربوط به بُرش های معمولی یونولیت. یعنی بُرش یونولیت ها به صورت ورقه ای.
  • دستگاه مربوط به مواد پَز و خُشک کردنِ مواد پلاستوفوم در هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت را فراموش نکنید.
  • مخزن کندانس به جهتِ صرفه جویی در انواعی از هزینه های مربوط به مصرفِ سوخت و یا آب‌! تأسیسات و شیرهای بخار را هم باید فراهم کنید.

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید یونولیت چقدر است!

بسیاری از شماها از ما در ارتباط با هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت می پرسید. ما در این بخش از مطلبِ خود بَر آن شده ایم، تا به این سؤال شما جواب بدهیم. دوستانِ عزیز اوّلین قدم که شما باید بَر دارید، مشخص نمودنِ خرید و یا اجاره کردنِ یک محل برای تولید یونولیت است‌! البته مکان سوله هم در این راستا مهم می باشد. دوّمین گام مربوط به خرید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز خواهد بود. در نهایت سومین اقدام استخدام افراد کاربلد و ماهر است.

از سویی توجه داشته باشید، تولید یونولیت یک کسب و کاری جدید به حساب نمی آید. به گونه ای که افراد بسیاری در این راستا قدم بَر داشته اند. اگر که شما یک فرد سرمایه گذار می باشید، بدانید؛ رقیبانی بسیار پیش روی شما وجود خواهد داشت. بنابراین رسیدنِ به سود و نتیجه کمی سخت خواهد بود.

 

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید یونولیت چقدر است!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این نوشتار از خود در آفر فوم ضمن بررسی هزینه راه اندازی خط تولید یونولیت باشما در ارتباط با چیستی پلاستوفوم نیز صحبت نمودیم. امیدواریم که ضمن آشنایی با این ماده سفید رنگ و سبک به پاسخ سؤال خود دَست یافته باشید. توجه کنید؛ ما در این متن یک هزینه ای دقیق عنوان نکردیم! چرا که محل سوله، برند دستگاه های انتخابی و بسیاری از عوامل دیگر بَر روی هزینه ها اَثر گذار خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods