پاسخگویی 24 ساعته

ارتباط مستقیم با کارخانه

مشاوره رایگان

کرومیت‌های کند سوز

کرومیت‌های کند سوز

چکیده محتوا

کرومیت‌های کند سوز

یونولیت یک ماده جادویی و فوق العاده است که از بدو ورودش به بازار توانسته سبب بروز اتفاقات زیادی شود. یکی از یونولیت‌های معروف موجود در بازار  کرومیت کند سوز است.

در گذشته برای احداث سقف خانه‌ها به سراغ بلوک، تیرچه بلوک و متریال این چنینی می‌رفتند، که البته معایبی را به همراه داشت. اما از زمانی که یونولیت به عنوان یک مصالح ساختمانی وارد بازار شده است.

به جای بلوک و تیرچه بلوک از کرومیت‌های کند سوز استفاده شده و توانسته و مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد. این محصول مانند بسیاری از یونولیت ساخته شده، اما در جزئیات ساخت آن شاهد یک تفاوت خاص هستیم.

از نظر شکل ظاهری نیز این محصول کاملا متفاوت است و برای استحکام آن یکسری مواد به آن افزوده شده است، در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با کرومیت‌های کند سوز صحبت کنیم. خواهشمندیم، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

جهت کسب اطلاع از قیمت انواع یونولیت با کارشناسان فروش آفرفوم در ارتباط باشید

 

شکل ظاهری کرومیت‌های کند سوز

از لحاظ شکل ظاهری کرومیت‌های کند سوز شباهت بسیار زیادی به دیوار پیش ساخته یونولیتی دارد، اما قطر آن کمتر می‌باشد، یک لایه یونولیت فشرده که دارای بلورهای بسیار ریز است و سطح آن را چهارخانه های فلزی قرار دارد.

همین امر باعث شده تا این محصول علاوه بر آن که قابل استفاده برای سقف منازل باشد، از استحکام بیشتری برخوردار شود و احتمال ریزش از آن سلب گردد.

سایز کرومیت‌های کند سوز تقریباً دو متر در ۵۰ سانتیمتر است، این موضوع باعث شده تا به راحتی بتوان در حجم‌های بالا اقدام به خریداری این محصول نمود.

خوشبختانه این محصول توانسته کارایی بیشتری پیدا کند و صنعت ساختمان سازی را متوجه خود سازد، کرومیت‌های کند سوز همان طور که گفته شد، شکل ظاهری شبیه دیوار پیش ساخته یونولیتی دارد، اما دارای تفاوت نیز می‌باشد، اما یونولیتی که برای آن محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد شبیه به یونولیت سقفی است، اما عرض بیشتری دارد.

نحوه استفاده از کرومیت‌های کند سوز

کرومیت‌های کند سوز دارای طراحی خاصی است و برای نصب آن‌ نیاز به یکسری تکنیک خاص داریم. کرومیت‌ها به راحتی در کنار هم قرار خواهد گرفت، اما برای استحکام بیشتر ساختمان از تیرچه بلوک نیز استفاده می‌شود.

یک سری از کرومیت‌ها در کنار هم قرار گرفته و سپس با فاصله مشخص در کنار تیرچه بلوک نصب می‌شود. با وجود این محصول حرفه‌ای نیازی به طراحی سقف مانند گذشته نیست و از تیرچه بلوک‌های کمتری استفاده می‌شود.

اما برای استحکام بیشتر و افزایش ایمنی ساختمان لازم است، تا حتما از تیرچه بلوک استفاده شود. ساختمان‌های چند طبقه به دلیل تحمل فشار زیاد سقف‌شان نیاز به استحکام بیشتری دارد.

در حقیقت ساختمان سازی با استفاده از این محصول سرعت بیشتری پیدا کرده و در مدت زمان کوتاهی سقف احداث خواهد شد. البته برای افزایش ایمنی از بتن استفاده می‌شود و روی کرومیت‌های کند سوز بتن ریخته خواهد شد.

مزایای کرومیت‌های کند سوز

کرومیت‌های کند سوز کیفیت بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا شاهد یک سری مزایا در این محصول باشیم، در ادامه چند نمونه از مزایای آن را ذکر خواهیم کرد؛

  • عایق صدا و دما: همان طور که می‌دانید ،یونولیت ورقه ای عایق صدا و عایق دما است. این موضوع باعث شده تا در ساختمان سازی توجه بیشتری به کرومیت‌های کند سوز گردد.

چرا که برای عایق سازی ساختمان نیاز به اقدام جداگانه نخواهد بود. با وجود این محصول ساختمان عایق شده و سر و صدای طبقه بالا طبقه پایین را اذیت نمی‌کند.

  • مقاومت در برابر حرارت: همانطور که از نام کرومیت‌های کند سوز مشخص است، این محصول در برابر آتش گرفتگی و سوختن مقاومت زیادی دارد و به سرعت سوختن آن بسیار کم است.

این موضوع باعث شده تا هنگام آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه امنیت ساختمان تا حد بسیار زیادی افزایش یابد و دچار ریزش سقف نشویم.

  • سبک بودن: این محصول حرفه‌ای و درجه یک بسیار سبک است و باعث شده تا وزن ساختمان تا حد زیادی کاهش یابد و فشار بر روی سطوح آن نیز متقابلاً کم شود.

به همین دلیل شاهد امنیت زیادی در ساختمان‌هایی هستیم که سقفشان با استفاده از کرومیت‌های کند سوز ساخته شده است.

کلام نهایی

کرومیت‌های کند سوز محصولات درجه یک و فوق العاده هستند که در ساختمان سازی تا حد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات توسط مجموعه‌ای همچون آفر فوم با بهترین کیفیت ممکن به بازار مصرف ارائه شده است و شما می‌توانید برای تامین کرومیت‌های کند سوز مورد نیاز خود به این مجموعه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Last Foods